800
۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

پرورش دام یکی از اولویت‌های اشتغال‌زایی در روستاها و مناطق عشایری است

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: پرورش دام یکی از اولویت‌های اشتغال در روستاها و مناطق عشایری است که با ارائه تسهیلات بانکی و اشتغال‌زایی این امر را تسریع خواهیم کرد.
پرورش دام یکی از اولویت‌های اشتغال‌زایی در روستاها و مناطق عشایری است
به گزارش پایگاه خبری شستون به نقل از روابط‌عمومی استانداری سیستان و بلوچستان، محمد کرمی در جریان سفر به منطقه آهوران در بین مردم و معتمدین این بخش بیان کرد: ساخت مسکن و اشتغال‌زایی از مهم‌ترین برنامه‌های دولت سیزدهم است که برای تحقق این اهداف کلیه دستگاه‌ها را موظف به همکاری با مردم کرده‌ایم.
 
وی افزود: پرورش دام یکی از اولویت‌های اشتغال در روستاها و مناطق عشایری است که با ارائه تسهیلات بانکی و اشتغال‌زایی این امر را تسریع خواهیم کرد.
 
استاندار با بیان اینکه هیچ محدودیتی برای واردات دام اعم از سبک‌وسنگین در استان وجود ندارد، افزود: پرداخت تسهیلات و صدور مجوز برای واحدهای تولیدی تسهیل شده است و متقاضیان می‌توانند به جهاد کشاورزی شهرستان‌ها مراجعه کنند.
 
وی همچنین در جریان بازدید از روند آبرسانی به روستاهای بخش آهوران گفت: جلسه بررسی مشکلات آب شرب شهرستان نیکشهر در اولین فرصت به‌صورت ویژه در استانداری برگزار و مسئولین شهرستانی نیز به‌صورت ویدئوکنفرانس در این جلسه شرکت خواهند کرد.
 
کرمی اظهار کرد: در بخش کشاورزی نیز قنوات اولویت‌دار بخش آهوران مرمت و بازسازی خواهد شد تا باعث رونق کشاورزی در این مناطق شود.
 
وی همچنین از مجتمع شبانه‌روزی و پروژه‌های شهرداری چانف بازدید و از مساعدت برای تجهیز مجتمع شبانه‌روزی و افزایش اعتبارات شهرداری شهر چانف تا ۴۰ میلیارد ریال خبر داد.
 
استاندار  در ادامه این سفر از محور «مهند - کهیری» بازدید کرد و گفت: با تزریق اعتبار و مشارکت راهداری جنوب استان باقی‌مانده محور مهند به مرکز دهستان کهیری تا پایان سال انجام خواهد شد.
 
انتهای خبر/ س
  https://asrehamoon.ir/vdcenn8zvjh8pwi.b9bj.html
 
شنبه ۲۰ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۰
کد مطلب: 26926
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *