بازدید سرزده استاندار از بخش بم‌پشتِ سراوان؛

مسئولان پروژه سد ماشکید سفلی از استاندار کارت زرد دریافت کردند

4 آذر 1402 ساعت 7:12

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولین از پروژه سد ماشکید سفلی در بخش بم پشت سراوان بازدید کرد.


به گزارش پایگاه خبری شستون، محمد کرمی به همراه معاونین و مدیران استانی به‌صورت سرزده و ناگهانی به منطقه بم‌پشتِ سراوان سفر کرد تا از نزدیک شاهد اقدامات صورت‌گرفته و در حال انجام باشد.

سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد در حاشیه این بازدید با تبریک هفته پرخیروبرکت بسیج به مردم ولایت‌مدار و هم استانی‌های عزیز، بیان کرد: امیدواریم که بسیجیان عزیز فهرست خادمین به مردم بزرگوار را در فهرست و شناسنامه بسیج ثبت و ضبط کنند.

وی با اشاره به مسئله فلسطین افزود: پیروزی مردم دلاور فلسطین و غزه را به عموم مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و از خداوند تبارک‌وتعالی درخواست می‌کنیم که در روزهای آینده هم شاهد پیروزی‌های پی‌درپی جبهه مقاومت باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان تصریح کرد: یکی از وظایف قرارگاه عملیاتی شهید سجاد احصای مشکلات و کمبودها و گرفتاری‌های مردم که در حوزه مسئولیتی قرارگاه است، هر کدام از یگان‌های نیروی زمینی سپاه که در منطقه مستقرند، مأموریت‌هایی ذاتی و جانبی دارند.

ظریفی خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌هایی که یگان‌های نیروی زمینی سپاه باید دنبال کنند احصاکردن مشکلاتی است که در روستاها و منطقه وجود دارد، جمع‌بندی‌هایی از این مشکلات و کمبودهایی که در سطح حوزه مسئولیتی داشتیم را احصا و به سلسله‌مراتب خود رساندیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز به‌صورت ناگهانی و سرزده شاهد حضور استاندار در شهرستان سراوان و در بخش بم‌پشت بودیم، ادامه داد: در این بازدید ناگهانی و سرزده استاندار و جمعی از معاونین و مدیران کل استان همراهی می‌کردند همچنین مدیر مدیران و مسئولین شهرستانی به‌ویژه نماینده حوزه انتخابیه، فرماندار و جمعی از مدیران ادارات و نهادها همراه بودند.

ظریفی گفت: اولین پروژه‌ای که مورد بازدید استاندار قرار گرفت سد ماشکید سفلی بود که در این پروژه بررسی‌ها و نظارت‌های فنی و تخصصی توسط شخص استاندار صورت گرفت و این مجموعه احتمالاً اولین پروژه‌ای بود که از طرف استاندار «کارت زرد» دریافت کرد و دستورات خیلی صریح و خاصی را برای مسئولینی که در حوزه پروژه آب نیرو دارند کار می‌کنند صادر کرد.

وی اذعان کرد: استاندار در جمع سران طوایف و ریش‌سفیدان و معتمدین بخش بم‌پشت حضور یافت که این نشست صمیمی در محل قرارگاه تیپ نینوای نیروی زمینی سپاه برگزار شد که گزارشی از مشکلات منطقه، کمبودها و کاستی‌هایی که در منطقه وجود دارد ارائه شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد بیان کرد: معتمدین و سران طوایف و بزرگان هر کدام مشکلات منطقه و روستاهای خود را بیان کردند و استاندار و معاونینشان به این سؤالات و مشکلاتی که بود پاسخ دادند و تصمیماتی گرفتند که این تصمیمات مسئولین استانی به سمع و نظر مردم شهرستان و استان خواهند رسید.

ظریفی ادامه داد: بعد از همایش و نشست صمیمی که استاندار در جمع ریش‌سفیدان، سران طوایف، متنفذین و علما بود، استاندار برای اقامه نمازجمعه در محل مصلی سیرکان حضور پیدا کرد و در جمع مردم نمازگزار و ولایت‌مدار برای مردم سخنرانی کرد در این سخنرانی آن نگرانی‌هایی که در منطقه بود استاندار برای مردم بیان و امیدی را در دل مردم روشن کرد.

وی گفت: در ادامه استاندار از روستاهای حکیمی و سرجنگان و تعدادی از گلخانه‌ها بازدید کرد و برای هر کدام روستاها و گلخانه‌ها دستوراتی را هم برای مردم و هم برای مسئولین بیان کرد که ما امیدوار شدیم به این سفر و به این بازدید که تقدیر و تشکر سران طوایف، ریش‌سفیدان، متنفذین و مردم عزیز و ولایت‌مدار بخش بم‌پشت را به محضر استاندار عرض می‌کنیم، ما بازهم تقاضای این را داریم که مشابه این حرکت را در بخش‌های دیگر شهرستان سراوان و شهرستان‌های حوزه سراوان مثل شهرستان گلشن، سیب و سوران و مهرستان در دستور کار داشته باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد گفت: امید است مسئولین دست‌به‌دست هم دهند تا خرده مشکلاتی را که در منطقه وجود دارد مرتفع سازند و به خیروبرکت خون شهدا که امنیت را در این منطقه برقرار کردند تا ما بتوانیم برای مردم خدمت کنیم بتوانیم این مشکلات و گرفتاری‌ها را از منطقه بم‌پشت و شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان مرتفع و برطرف کنیم.

انتهای خبر/


کد مطلب: 26986

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/26986/مسئولان-پروژه-سد-ماشکید-سفلی-استاندار-کارت-زرد-دریافت-کردند

شستون
  https://shastoon.ir