800
۰
بازدید سرزده استاندار از بخش بم‌پشتِ سراوان؛

مسئولان پروژه سد ماشکید سفلی از استاندار کارت زرد دریافت کردند

استاندار سیستان و بلوچستان به همراه جمعی از مسئولین از پروژه سد ماشکید سفلی در بخش بم پشت سراوان بازدید کرد.
مسئولان پروژه سد ماشکید سفلی از استاندار کارت زرد دریافت کردند
به گزارش پایگاه خبری شستون، محمد کرمی به همراه معاونین و مدیران استانی به‌صورت سرزده و ناگهانی به منطقه بم‌پشتِ سراوان سفر کرد تا از نزدیک شاهد اقدامات صورت‌گرفته و در حال انجام باشد.

سردار حسین ظریفی فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد در حاشیه این بازدید با تبریک هفته پرخیروبرکت بسیج به مردم ولایت‌مدار و هم استانی‌های عزیز، بیان کرد: امیدواریم که بسیجیان عزیز فهرست خادمین به مردم بزرگوار را در فهرست و شناسنامه بسیج ثبت و ضبط کنند.

وی با اشاره به مسئله فلسطین افزود: پیروزی مردم دلاور فلسطین و غزه را به عموم مسلمانان جهان تبریک و تهنیت عرض می‌کنیم و از خداوند تبارک‌وتعالی درخواست می‌کنیم که در روزهای آینده هم شاهد پیروزی‌های پی‌درپی جبهه مقاومت باشیم.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد سراوان تصریح کرد: یکی از وظایف قرارگاه عملیاتی شهید سجاد احصای مشکلات و کمبودها و گرفتاری‌های مردم که در حوزه مسئولیتی قرارگاه است، هر کدام از یگان‌های نیروی زمینی سپاه که در منطقه مستقرند، مأموریت‌هایی ذاتی و جانبی دارند.

ظریفی خاطرنشان کرد: یکی از مأموریت‌هایی که یگان‌های نیروی زمینی سپاه باید دنبال کنند احصاکردن مشکلاتی است که در روستاها و منطقه وجود دارد، جمع‌بندی‌هایی از این مشکلات و کمبودهایی که در سطح حوزه مسئولیتی داشتیم را احصا و به سلسله‌مراتب خود رساندیم.

این مقام مسئول با بیان اینکه امروز به‌صورت ناگهانی و سرزده شاهد حضور استاندار در شهرستان سراوان و در بخش بم‌پشت بودیم، ادامه داد: در این بازدید ناگهانی و سرزده استاندار و جمعی از معاونین و مدیران کل استان همراهی می‌کردند همچنین مدیر مدیران و مسئولین شهرستانی به‌ویژه نماینده حوزه انتخابیه، فرماندار و جمعی از مدیران ادارات و نهادها همراه بودند.

ظریفی گفت: اولین پروژه‌ای که مورد بازدید استاندار قرار گرفت سد ماشکید سفلی بود که در این پروژه بررسی‌ها و نظارت‌های فنی و تخصصی توسط شخص استاندار صورت گرفت و این مجموعه احتمالاً اولین پروژه‌ای بود که از طرف استاندار «کارت زرد» دریافت کرد و دستورات خیلی صریح و خاصی را برای مسئولینی که در حوزه پروژه آب نیرو دارند کار می‌کنند صادر کرد.

وی اذعان کرد: استاندار در جمع سران طوایف و ریش‌سفیدان و معتمدین بخش بم‌پشت حضور یافت که این نشست صمیمی در محل قرارگاه تیپ نینوای نیروی زمینی سپاه برگزار شد که گزارشی از مشکلات منطقه، کمبودها و کاستی‌هایی که در منطقه وجود دارد ارائه شد.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد بیان کرد: معتمدین و سران طوایف و بزرگان هر کدام مشکلات منطقه و روستاهای خود را بیان کردند و استاندار و معاونینشان به این سؤالات و مشکلاتی که بود پاسخ دادند و تصمیماتی گرفتند که این تصمیمات مسئولین استانی به سمع و نظر مردم شهرستان و استان خواهند رسید.

ظریفی ادامه داد: بعد از همایش و نشست صمیمی که استاندار در جمع ریش‌سفیدان، سران طوایف، متنفذین و علما بود، استاندار برای اقامه نمازجمعه در محل مصلی سیرکان حضور پیدا کرد و در جمع مردم نمازگزار و ولایت‌مدار برای مردم سخنرانی کرد در این سخنرانی آن نگرانی‌هایی که در منطقه بود استاندار برای مردم بیان و امیدی را در دل مردم روشن کرد.

وی گفت: در ادامه استاندار از روستاهای حکیمی و سرجنگان و تعدادی از گلخانه‌ها بازدید کرد و برای هر کدام روستاها و گلخانه‌ها دستوراتی را هم برای مردم و هم برای مسئولین بیان کرد که ما امیدوار شدیم به این سفر و به این بازدید که تقدیر و تشکر سران طوایف، ریش‌سفیدان، متنفذین و مردم عزیز و ولایت‌مدار بخش بم‌پشت را به محضر استاندار عرض می‌کنیم، ما بازهم تقاضای این را داریم که مشابه این حرکت را در بخش‌های دیگر شهرستان سراوان و شهرستان‌های حوزه سراوان مثل شهرستان گلشن، سیب و سوران و مهرستان در دستور کار داشته باشند.

فرمانده قرارگاه عملیاتی شهید سجاد گفت: امید است مسئولین دست‌به‌دست هم دهند تا خرده مشکلاتی را که در منطقه وجود دارد مرتفع سازند و به خیروبرکت خون شهدا که امنیت را در این منطقه برقرار کردند تا ما بتوانیم برای مردم خدمت کنیم بتوانیم این مشکلات و گرفتاری‌ها را از منطقه بم‌پشت و شهرستان‌های سراوان، سیب و سوران و مهرستان مرتفع و برطرف کنیم.

انتهای خبر/
شنبه ۴ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۲
کد مطلب: 26986
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *