بخشدار مرکزی مهرستان:

معتمدین بازوی توانمند نظام در تمامی عرصه‌ها هستند

8 آذر 1402 ساعت 7:14

بخشدار مرکزی مهرستان گفت: معتمدین و ریش‌سفیدان جامعه بازوی توانمند نظام در تمام عرصه‌های مختلف اجتماعی و علی‌الخصوص موضوعات مرتبط با صلح و سازش بوده و هستند.


به گزارش پایگاه خبری شستون، اسحاق هاشم زهی در جلسه شورای مشورتی بخش مرکزی با حضور رئیس کلانتری، امام‌جماعت مسجد امام حسین (ع)، رئیس شورای بخش و جمعی از معتمدین و متنفذین در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: اقوام سیستانی و بلوچستانی بعد از انقلاب تا پای جان برای حفظ امنیت این مرزوبوم ایستاده‌اند و وفاداری خودشان را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری به اثبات رسانده که این یک مسئله بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: معتمدین و ریش‌سفیدان جامعه بازوی توانمند نظام در تمام عرصه‌های مختلف اجتماعی و علی‌الخصوص موضوعات مرتبط با صلح و سازش بوده و هستند که این دولت هم بر اساس نگرش مردم‌سالاری، اهمیت ویژه‌ای برای نظر و مشورت مردم و علی‌الخصوص نظر بزرگان و معتمدین قائل است.

بخشدار مرکزی مهرستان ادامه داد: این دولت در حل‌وفصل تمام آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت‌های عظیم بزرگان و معتمدان در مناطق قومی و قبیله‌ای در کشور استفاده شده است که ما هم در بخش بسیاری از مسائل و ناهنجاری‌ها را با همراهی ریش‌سفیدان و سران طوایف حل‌وفصل کرده‌ایم.

هاشم زهی بیان کرد: در سطح بخش مرکزی و شهرستان مهرستان نیز بسیاری از اختلافات و کدورت‌ها با ورود و پیگیری فرماندار فرمانده سپاه و استفاده از ظرفیت معتمدین خوشنام حل‌وفصل گردیده و این سنت و فرهنگ باارزش در اقوام ایران عزیز بوده و است؛ ولی همچنان بین قوم شریف سیستانی و بلوچ پرچم‌داری می‌کند.

معصومی رئیس کلانتری به اهمیت ارتقای امنیت اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی بین پلیس، معتمدین و ریش‌سفیدان باعث ایجاد آرامش در منطقه می‌شود و خدا را شاکریم که با ھمکاری یکدیگر و مردم شریف توانسته‌ایم روستاها و شهری امن داشته باشیم.

وی افزود: همراهی مردم، معتمدین می‌تواند به سیر اقدامات قانونی در پرونده ھای قضائی سرعت بخشد و به‌عنوان چشم و گوش قانون با نظارت و حمایت عوامل انتظامی و گشت‌های رضویون بسیج می‌توانند خیلی از اقدامات خرابکارانه از جمله ورود مواد مخدر و حمل سلاح غیرمجاز توسط سوداگران مرگ برای برهم‌زدن امنیت جلوگیری کند.

گفتنی است؛ در پایان معتمدین و متنفذین هر کدام در جهت رفاه و امنیت شهرستان نقطه‌نظراتی داشتند و آمادگی و همراهی خود را برای رفاه و جلوگیری از هرگونه خرابکاری اعلام کردند و مردم شریف مهرستان را نیز برای این اقدام خوب دعوت به همکاری کردند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27007

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/27007/معتمدین-بازوی-توانمند-نظام-تمامی-عرصه-ها-هستند

شستون
  https://shastoon.ir