800
۰
بخشدار مرکزی مهرستان:

معتمدین بازوی توانمند نظام در تمامی عرصه‌ها هستند

بخشدار مرکزی مهرستان گفت: معتمدین و ریش‌سفیدان جامعه بازوی توانمند نظام در تمام عرصه‌های مختلف اجتماعی و علی‌الخصوص موضوعات مرتبط با صلح و سازش بوده و هستند.
معتمدین بازوی توانمند نظام در تمامی عرصه‌ها هستند
به گزارش پایگاه خبری شستون، اسحاق هاشم زهی در جلسه شورای مشورتی بخش مرکزی با حضور رئیس کلانتری، امام‌جماعت مسجد امام حسین (ع)، رئیس شورای بخش و جمعی از معتمدین و متنفذین در محل فرمانداری برگزار شد، گفت: اقوام سیستانی و بلوچستانی بعد از انقلاب تا پای جان برای حفظ امنیت این مرزوبوم ایستاده‌اند و وفاداری خودشان را به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی و رهبری به اثبات رسانده که این یک مسئله بسیار ارزشمندی است.

وی افزود: معتمدین و ریش‌سفیدان جامعه بازوی توانمند نظام در تمام عرصه‌های مختلف اجتماعی و علی‌الخصوص موضوعات مرتبط با صلح و سازش بوده و هستند که این دولت هم بر اساس نگرش مردم‌سالاری، اهمیت ویژه‌ای برای نظر و مشورت مردم و علی‌الخصوص نظر بزرگان و معتمدین قائل است.

بخشدار مرکزی مهرستان ادامه داد: این دولت در حل‌وفصل تمام آسیب‌های اجتماعی از ظرفیت‌های عظیم بزرگان و معتمدان در مناطق قومی و قبیله‌ای در کشور استفاده شده است که ما هم در بخش بسیاری از مسائل و ناهنجاری‌ها را با همراهی ریش‌سفیدان و سران طوایف حل‌وفصل کرده‌ایم.

هاشم زهی بیان کرد: در سطح بخش مرکزی و شهرستان مهرستان نیز بسیاری از اختلافات و کدورت‌ها با ورود و پیگیری فرماندار فرمانده سپاه و استفاده از ظرفیت معتمدین خوشنام حل‌وفصل گردیده و این سنت و فرهنگ باارزش در اقوام ایران عزیز بوده و است؛ ولی همچنان بین قوم شریف سیستانی و بلوچ پرچم‌داری می‌کند.

معصومی رئیس کلانتری به اهمیت ارتقای امنیت اشاره کرد و گفت: وحدت و همدلی بین پلیس، معتمدین و ریش‌سفیدان باعث ایجاد آرامش در منطقه می‌شود و خدا را شاکریم که با ھمکاری یکدیگر و مردم شریف توانسته‌ایم روستاها و شهری امن داشته باشیم.

وی افزود: همراهی مردم، معتمدین می‌تواند به سیر اقدامات قانونی در پرونده ھای قضائی سرعت بخشد و به‌عنوان چشم و گوش قانون با نظارت و حمایت عوامل انتظامی و گشت‌های رضویون بسیج می‌توانند خیلی از اقدامات خرابکارانه از جمله ورود مواد مخدر و حمل سلاح غیرمجاز توسط سوداگران مرگ برای برهم‌زدن امنیت جلوگیری کند.

گفتنی است؛ در پایان معتمدین و متنفذین هر کدام در جهت رفاه و امنیت شهرستان نقطه‌نظراتی داشتند و آمادگی و همراهی خود را برای رفاه و جلوگیری از هرگونه خرابکاری اعلام کردند و مردم شریف مهرستان را نیز برای این اقدام خوب دعوت به همکاری کردند.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۸ آذر ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۴
کد مطلب: 27007
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *