800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان:

حمله به‌عین الاسد اولین سیلی به آمریکا برای انتقام بود

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: حمله غرورآفرین به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در سال ۱۳۹۸، آغاز انتقام مردم ایران از قاتلان فرودگاه بغداد بود.
حمله به‌عین الاسد اولین سیلی به آمریکا برای انتقام بود
سید علیرضا میری بنجار در گفتگو با شستون بیان کرد: حمله غرورآفرین به پایگاه نظامی عین الاسد آمریکا در سال ۱۳۹۸، آغاز انتقام مردم ایران از قاتلان فرودگاه بغداد بود.
 
 وی افزود: چهار سال است که نه‌تنها ملت شریف و شهیدپرور ایران که همه مسلمانان و آزادگان دنیا در سوگ سردار شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی هستند و فقدان آن ابرمرد تاریخ که حامی و پشتیبان مظلومین در مقابل دشمنان تا دندان مسلح در خاورمیانه بود، کاملاً محسوس می‌شود.
 
 میری بنجار ادامه داد: جنایت غم‌باری که در ۱۳ دی‌ماه ۱۳۹۸ اتفاق افتاد را تاریخ به‌عنوان پدرکشتگی استکبار با ملت ایران، مسلمانان و مظلومین جهان ثبت کرد و بعد از آن هیچ آزاده‌ای در دنیا آمریکا و هم دستان خونخوارش را به‌عنوان حامیان حقوق بشر نمی‌شناسند.
 
 این مقام مسئول اذعان کرد: حمله در بامداد ۱۸ دی‌ماه ۱۳۹۸ به پایگاه عین الاسد آمریکا کمتر از یک هفته از گذشت ترور ناجوانمردانه "سردار حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس" در فرودگاه بغداد، هم آغاز قدرتمندانه‌ای برای انتقام و هم خروج آنها از منطقه بود.
 
 وی افزود: آمریکا و اسرائیل و همدستان پلیدشان پس از آن جنایت فرودگاه بغداد و پاسخ دندان‌شکن ایران در حمله به‌عین الاسد که بزرگ‌ترین پایگاه آن‌ها بود؛ به‌شدت در انزوا قرار گرفتند و نیروهای خود را از منطقه خارج کردند که تبدیل به شکست تاریخی برای آنها شد و ما از آن به‌عنوان "فرار بزرگ" یاد می‌کنیم.
 
 وی ادامه داد: پس از فراری‌دادن آنها در حمله به‌عین الاسد، دیگر نتوانستند در منطقه قدرت‌نمایی کنند و الان کشتی‌هایشان توسط یمن در دریای سرخ و باب المندب مورد تسخیر قرار گرفته و نیروهایشان توسط حماس در غزه شکست خوردند.
 
 این مقام مسئول در پایان اظهار کرد: رژیم منحوس صهیونیستی در آخرین روزهای عمر ذلت‌بار خود به سرمی برد و مسلمان فلسطین برای همیشه از دست این دزد خون‌آشام راحت می‌شوند و تنها انتقام خون شهید حاج‌قاسم سلیمانی نابودی این غده سرطانی است.

انتهای خبر/
چهارشنبه ۲۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۰۹
کد مطلب: 27146
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *