800
۰
هراس استکبار از قهرمان در سایه؛

درماندگی دشمنان نظام در سالروز شهادت قدرتمندترین ژنرال خاورمیانه

حادثه تروریستی در چهارمین سالروز شهادت سردار سلیمانی قدرتمندترین ژنرال خاورمیانه، یقیناً ریشه در ضعف و بزدلی سران صهیونیستی و آمریکایی دارد، زیرا با حمله افراد بی‌گناه و بی‌دفاع می‌خواهند، قدرت پوشالی خود را به نمایش بگذارند.
درماندگی دشمنان نظام در سالروز شهادت قدرتمندترین ژنرال خاورمیانه
به گزارش پایگاه خبری شستون، سردار حاج‌قاسم سلیمانی و به تعبیر دیگر قهرمان در سایه به دلیل مجاهدت‌هایی که در آن‌سوی مرزهای جمهوری اسلامی ایران و به‌ویژه در نابودی داعش داشت به چهره نام‌آشنای جهان تبدیل شده بود.

محبوبیت سردار حاج‌قاسم سلیمانی در کشورهای غیرمسلمان نیز انکارناپذیر بود تا جایی که دشمنان نظام و انقلاب اسلامی ایران تحمل این موضوع را نداشتند و با انجام جلسات متعدد با کشورهای مخالف نظام طراحی ترور ایشان را انجام داده و سرانجام در سیزدهم دی‌ماه سال ۹۸ در فرودگاه عراق سردار دل‌ها حاج‌قاسم سلیمانی و ابومهدی المهندس را به شهادت رساندند.

برخی از تحلیل‌گران غربی حاج‌قاسم سلیمانی را فرد قدرتمند خاورمیانه می‌دانند و به‌واسطه انجام عملیات های موفقیت‌آمیز متعدد در خاورمیانه ایشان را به‌عنوان قدرتمندترین ژنرال خاورمیانه معرفی می‌کنند.

شهید سلیمانی نیز پس از شهادت از یک محبوبیت ویژه در کل جهان برخوردار شد و تعداد پیروان وی نیز در کل جهان روزبه‌روز در حال افزایش است؛ ازاین‌رو دشمن پس از به‌شهادت‌رساندن حاج‌قاسم متوجه شد که چه اشتباه بزرگی را انجام داده است.

دشمن نه‌تنها از تصویر حاج‌قاسم بلکه از مزار و زائران حاج‌قاسم نیز هراس دارد به همین دلیل در سیزدهم دی‌ماه سال جاری در حالی شماری از هم‌وطنان جهت زیارت به مرقد مطهر سردار دل‌ها رفته بودند کوردلانه و بزدلانه با انجام عملیات تروریستی تعدادی از هم‌وطنان که اکثر آنها زن و کودک بودند را به شهادت رساند.

حادثه تروریستی گلزار شهدای کرمان، از نگاه اسلامی و انسانی به‌شدت محکوم است

محمدامین میر بلوچ زهی فعال سیاسی در سیستان و بلوچستان بیان کرد: دشمنان اسلام و میهن با قساوت قلبی، خوی غیرانسانی و ددمنشی در چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی در جوار گلزار شهدای کرمان جنایتی فجیع را رقم زدند که این حادثه دردناک دل هر انسان آزاده، مؤمن و مسلمان را به درد آورده و همه اقشار جامعه از این حادثه دلخراش محزون و پریشان‌اند.

وی اظهار کرد: حادثه تروریستی عصر سیزدهم دی‌ماه در جوار گلزار شهدای استان کرمان، یقیناً ریشه در ضعف و بزدلی سران صهیونیستی و آمریکایی دارد، زیرا با حمله افراد بی‌گناه و بی‌دفاع می‌خواهند، قدرت پوشالی خود را به نمایش بگذارند و همان‌گونه که کودکان و زنان و مردم بی‌گناه غزه را به شهادت می‌رسانند، این بار در ایران، اوج حیوان‌صفتی و خوی درندگی خود را نشان دادند.

مشاور رسانه‌ای فرماندار خاش ادامه داد: حمله به انسان‌های بی‌دفاع و مظلوم، هنر نیست، بنابراین تروریست‌ها و حامیان استکباری و صهیونیستی آنها باید بدانند، شهادت افتخاری بزرگ برای مردم ایران بوده و شیعه و سنی، فارس و بلوچ و تمام قومیت‌های ایرانی و اسلامی امت شهادت‌اند و در جامعه‌ای که مکتب آن شهادت است، شکست، هراس و مأیوس شدن از مسیر مبارزه با ظلم، استبداد، تجاوز و زورگویی معنا ندارد و یقیناً این‌گونه ترورهای کور بدون پاسخ نمی‌مانند و خدای متعال نیز خون انسان‌های بی‌گناه و بی‌دفاع و مظلوم را پایمال نمی‌کند و روزی سخت در انتظار تروریست‌ها و جنایت‌کاران است.

میر بلوچ زهی ادامه داد: سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، مکتبی را ایجاد کرده که در آن مکتب جاودانگی، عزت، غرور ملی، ایثار، از خودگذشتگی، مهرورزی و نیز مبارزه با ظلم و بی‌عدالتی حرف اول را می‌زند، بنابراین گام برداشتن در مسیر قیام عاشورای حسینی و مکتب حاج‌قاسم سلیمانی، برای مردم بزرگ ایران و امت اسلامی، افتخار است و در این عرصه یاس و ناامیدی جایی ندارد.

وی اظهار کرد: وقوع این حادثه فجیع در چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی و در فاصله اندک باقی‌مانده برای برگزاری انتخابات جدید مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، در راستای به انحراف کشیدن دستاوردهای نظام و فاصله انداختن میان مردم و مسئولان بوده و این‌گونه ترورهای کور در ۴۴ سال اخیر، فتنه‌انگیزی‌های دشمنان را برملا ساخته و مردم بابصیرت، آگاه و روشن‌ضمیر ایران اسلامی توانسته‌اند، فتنه و نقشه‌های شوم و پلید دشمنان را خنثی کنند، بنابراین شرکت در برنامه‌های ملی و مذهبی و همایش‌های باشکوهی مانند حماسه نهم دی‌ماه، بزرگداشت چهارمین سالگرد شهادت سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی، در آتی نیز راهپیمایی ۲۲ بهمن و انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری از آرمان‌های مردم مؤمن و انقلابی ایران اسلامی است.

حمله موشکی به عین الاسد بخشی از انتقام سخت بود
مجید بامری فعال مجازی در گفتگو با خبرنگار ما با اشاره به سالروز شهادت حاج‌قاسم سلیمانی و عملیات غرورآفرین موشک‌باران پایگاه تروریست‌های آمریکایی، بیان کرد: سردار دل‌ها، محبوب تمام ایرانیان بوده و هست و خدمات بسیار زیادی برای ما انجام داده است.
 این فعال فضای مجازی و خبرنگار بلوچ افزود: آمریکای جنایت‌کار و قلدر در سال ۱۳۹۸ و دولت آن با شهادت حاج‌قاسم سلیمانی دچار اشتباهی بزرگ و غیرقابل‌جبران شد.
 
 بامری با بیان اینکه شهادت سردار دل‌ها موجب ناراحتی دوستان و بهت آنها شد، ادامه داد قطعاً مردم ما و تمام آزادی‌خواهان دنیا این جنایت دولت آمریکا و منافقین هم‌پیمانش را فراموش نخواهند کرد.
 
 وی ادامه داد: بخشی از انتقام سخت همان حمله موشکی به تروریست‌های آمریکایی در پایگاه عین الاسد بوده است و خروج آنها از منطقه افغانستان، عراق و سوریه، بخشی دیگر از انتقام سخت خواهد بود.
 
 این خبرنگار بلوچ تصریح کرد: مسلمانان و به‌ویژه مردم کشورهای ایران، عراق و سوریه، سردار شهید حاج‌قاسم سلیمانی را به‌عنوان عامل اصلی نابودی حکومت تروریستی داعش و سایر تروریست‌ها می‌دانند.
 
 بامری گفت: آمریکا و تمام حامیان داعش و سایر گروه‌های تروریستی از زمان نابودی داعش و مقابله با سایر گروهک‌های تروریستی و تکفیری، کینه شهید سلیمانی و جبهه مقاومت را به دل گرفته‌اند.
 
 وی تصریح کرد: از دوران دفاع مقدس به دلیل اینکه رزمندگان سیستان و بلوچستان در لشکر ۴۱ ثارالله بوده‌اند، اغلب مردم این استان باشخصیت والای شهید حاج‌قاسم سلیمانی آشنا بوده‌اند.
 
 این خبرنگار بلوچ بیان کرد: شهید حاج‌قاسم سلیمانی از محبوبیت بسیار بالا و خوبی نزد مردم سیستان و بلوچستان برخوردار است، این محبوبیت از زمان مقابله سردار دل‌ها با اشرار، بیشتر از قبل شد.
 
 وی با بیان اینکه این محبت و علاقه بین مردم این استان و سردار دل‌ها دوطرفه بود، خاطرنشان کرد: شهید حاج‌قاسم سلیمانی ارادت خاص و ویژه‌ای به مردم سیستان و بلوچستان و شهید حاج‌قاسم میرحسینی داشت.
 
 انتهای خبر/
سه شنبه ۱۹ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۱۰
کد مطلب: 27145
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *