فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهرستان:

مشت محکم مردم وحدت‌آفرین مهرستان بر دهان ایادی استکبار

22 بهمن 1402 ساعت 13:27

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: مردم مهرستان با حضور وحدت‌آفرین خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان ایادی استکبار زدند.


سید علیرضا میری بنجار در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۴۵سالگی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شستون بیان کرد: امروز مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان مهرستان به مناسبت جشن ۴۵سالگی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور همه اقشار شرکت کردند و حفاظت از انقلاب، آرمان‌ها و خون مقدس شهدای گران‌قدر را به رخ جهانیان کشیدند.

وی افزود: مردم شهرستان مهرستان ۴۵ سال است با حضور باشکوه در همه صحنه‌های انقلاب، بااقتدار پشتیبان حضرت امام خمینی (ره) و بعد از رحلت آن معمار کبیر، پشتیبان نایب برحق او حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) بوده و هستند و دشمنان را ناامید کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: وحدت و همبستگی مردمان شهرستان مهرستان زبان زد خاص و عام است و این امر باعث شده است که شهری سرشار از اتحاد و امنیت داشته باشیم. علما، سران طوایف، معتمدین، تحصیل‌کرده‌ها، نخبگان و همه اقشار دلسوزانه باعث این وحدت، امنیت و همدلی بین مردم، مسئولین شده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

میری بنجار تصریح کرد: حضور باشکوه همه اقشار مردم امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین در کلیه مراسمات طول ایام‌الله دهه مبارک فجر و ۴۵سالگی انقلاب، همه این‌ها مشت محکم مردمان شریف وطن‌دوست و انقلابی مهرستان بر دهان ایادی استکبار و ناامید کردن دشمنان ۴۵ساله شان بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های دروغ‌پراکن و تا دندان مسلح لنز دوربین‌های خود را به ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن تنظیم کرده بودند تا اخبار باب دلشان را برای دنیا به تصویر بکشند که مردم جای‌جای ایران و شهرستان مهرستان با حضور باشکوه باعث نقش‌برآب کردن آرزوهای ۴۵ساله آنها شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان اذعان کرد: این حقیر هم به نوبه خود به‌عنوان خادم و فرزند کوچک مردم شریف شهرستان مهرستان، از حضور باشکوه همه اقشار در کلیه مراسمات ایام‌الله دهه مبارک فجر و خصوصاً راهپیمایی اقتدار ۲۲ بهمن و جشن ۴۵سالگی انقلاب تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله به کوری چشم دشمنان پرچم مقدس جمهوری اسلامی با دستان فرزندان غیور همیشه بر خاک ایران عزیز برآشفته خواهد شد.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27273

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/27273/مشت-محکم-مردم-وحدت-آفرین-مهرستان-دهان-ایادی-استکبار

شستون
  https://shastoon.ir