800
۰
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج مهرستان:

مشت محکم مردم وحدت‌آفرین مهرستان بر دهان ایادی استکبار

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان گفت: مردم مهرستان با حضور وحدت‌آفرین خود در راهپیمایی ۲۲ بهمن مشتی محکم بر دهان ایادی استکبار زدند.
مشت محکم مردم وحدت‌آفرین مهرستان بر دهان ایادی استکبار
سید علیرضا میری بنجار در حاشیه راهپیمایی ۲۲ بهمن و ۴۵سالگی انقلاب اسلامی در گفت‌وگو با شستون بیان کرد: امروز مردم همیشه در صحنه و انقلابی شهرستان مهرستان به مناسبت جشن ۴۵سالگی انقلاب در راهپیمایی ۲۲ بهمن با حضور پرشور همه اقشار شرکت کردند و حفاظت از انقلاب، آرمان‌ها و خون مقدس شهدای گران‌قدر را به رخ جهانیان کشیدند.

وی افزود: مردم شهرستان مهرستان ۴۵ سال است با حضور باشکوه در همه صحنه‌های انقلاب، بااقتدار پشتیبان حضرت امام خمینی (ره) و بعد از رحلت آن معمار کبیر، پشتیبان نایب برحق او حضرت امام خامنه ای (مدظله‌العالی) بوده و هستند و دشمنان را ناامید کرده‌اند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان ادامه داد: وحدت و همبستگی مردمان شهرستان مهرستان زبان زد خاص و عام است و این امر باعث شده است که شهری سرشار از اتحاد و امنیت داشته باشیم. علما، سران طوایف، معتمدین، تحصیل‌کرده‌ها، نخبگان و همه اقشار دلسوزانه باعث این وحدت، امنیت و همدلی بین مردم، مسئولین شده‌اند که جای تقدیر و تشکر دارد.

میری بنجار تصریح کرد: حضور باشکوه همه اقشار مردم امروز در راهپیمایی ۲۲ بهمن و همچنین در کلیه مراسمات طول ایام‌الله دهه مبارک فجر و ۴۵سالگی انقلاب، همه این‌ها مشت محکم مردمان شریف وطن‌دوست و انقلابی مهرستان بر دهان ایادی استکبار و ناامید کردن دشمنان ۴۵ساله شان بود.

وی خاطرنشان کرد: امروز رسانه‌های دروغ‌پراکن و تا دندان مسلح لنز دوربین‌های خود را به ایران و راهپیمایی ۲۲ بهمن تنظیم کرده بودند تا اخبار باب دلشان را برای دنیا به تصویر بکشند که مردم جای‌جای ایران و شهرستان مهرستان با حضور باشکوه باعث نقش‌برآب کردن آرزوهای ۴۵ساله آنها شدند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان اذعان کرد: این حقیر هم به نوبه خود به‌عنوان خادم و فرزند کوچک مردم شریف شهرستان مهرستان، از حضور باشکوه همه اقشار در کلیه مراسمات ایام‌الله دهه مبارک فجر و خصوصاً راهپیمایی اقتدار ۲۲ بهمن و جشن ۴۵سالگی انقلاب تشکر می‌کنم و ان‌شاءالله به کوری چشم دشمنان پرچم مقدس جمهوری اسلامی با دستان فرزندان غیور همیشه بر خاک ایران عزیز برآشفته خواهد شد.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 27273
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *