800
۰
در راهپیمایی یوم‌الله ۱۳ آبان انجام شد؛

مشت محکم شهروندان مهرستانی بر دهان تفرقه‌افکنان

مردم ولایت‌مدار شهرستان مهرستان برای حمایت از غزه و فلسطین و همین‌طور شعار محوری مردم مسلمان ایران برای مقابله با استکبار و ظالمین به‌پاخاستن.
مشت محکم شهروندان مهرستانی بر دهان تفرقه‌افکنان
به گزارش پایگاه خبری شستون، امروز هم‌زمان با سراسر کشور راهپیمایی ۱۳ آبان در شهرستان مهرستان با حضور فرماندار، شورای اداری، شورای تأمین، علما، معتمدین، ریش‌سفیدان، دانش‌آموزان، فرهنگیان، کسبه، همه اقشار و مردم نوع‌دوست و ولایت‌مدار از میدان دانش جنب آموزش‌وپرورش تا خیابان شهید سپهبد حاج‌قاسم سلیمانی جنب مدرسه شهید میرحسینی به‌صورت پرشور برگزار شد.

ناصردُرازهی فرماندار شهرستان مهرستان در این مراسم ضمن گرامیداشت یادوخاطره شهدای دانش‌آموز و خصوصاً شهید حسین فهمیده گفت: مردم ولایت‌مدار شهرستان مهرستان برای حمایت از غزه و فلسطین و همین‌طور شعار محوری مردم مسلمان ایران برای مقابله با استکبار و ظالمین به‌پاخاستن و به بحث استکبارستیزی که از اهداف اصلی نظام انقلاب اسلامی است لبیک گفتند.

سید علیرضا میری بنجار دبیر ستاد گرامیداشت هفته بسیج دانش‌آموزی شهرستان مهرستان جنایات استکبار جهانی را محکوم کرد و اظهار داشت: همان استکباری که در آن سال‌ها دستش آغشته‌به‌خون کودکان، نوجوانان دانش‌آموزان ایران عزیز شده بود، امروز به رژیم غاصب و کودک کوش صهیونیستی دستور داده در فلسطین و غزه بمب‌های چندتنی روی مردمان بی‌گناه و خصوصاً کودکان معصوم بریزد و نسل‌کشی کند.

میردوست خاشی مسئول شورای هماهنگی تبلیغات شهرستان مهرستان ضمن گرامیداشت روز استکبارستیزی جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: ما مردم مهرستان و فرهنگیان امروز در راهپیمایی ۱۳ آبان جمع شده‌ایم تا به ندای رهبری لبیک بگوییم و از مردم مظلوم غزه و فلسطین حمایت و جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کنیم.

گفتنی است، در این مراسم مردمان مهرستان با مشت‌هایی گره‌کرده شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل سردادن و در پایان بیانیه حمایت از فلسطین و غزه و محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی را قرائت و پرچم آمریکا و اسرائیل را به آتش کشیدند.

انتهای خبر/
شنبه ۱۳ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب: 26896
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *