800
۰
هم‌زمان با سراسر کشور صورت گرفت؛

حضور باشکوه مردم مهرستان در جشن ۴۵سالگی انقلاب

راهپیمایی باشکوه مردم ولایت‌مدار مهرستانی در جشن ۴۵ سالگی انقلاب برگزار شد.
حضور باشکوه مردم مهرستان در جشن ۴۵سالگی انقلاب
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ ناصر درازهی فرماندار مهرستان در مراسم راهپیمایی یوم‌الله ۲۲ بهمن که با حضور مردم ولایت‌مدار شهرستان مهرستان به مناسبت ۴۵ سالگی انقلاب اسلامی از مدرسه شهید میرحسینی و بلوار سپهبد شهید حاج‌قاسم سلیمانی تا خیابان پاسداران برگزار شد، بیان کرد: علی‌رغم سیاه‌نمایی‌های رسانه‌های معاند و دشمنان ملت ایران، مردم شهرستان مهرستان با حضور پرشور همه اقشار هم‌زمان با سراسر کشور در راهپیمایی ۲۲ بهمن شرکت کردند و مشت محکمی بر دهان ایادی استکبار زدند.

وی افزود: دشمنان همیشه با دروغ‌پراکنی درصدد یاس و نامیدی ملت شریف ایران از آرمان‌ها و انقلاب اسلامی هستند که خوشبختانه این ملت بابصیرت در جای‌جای ایران و خصوصاً مردم مهرستان در همه صحنه‌ها با حضور چشمگیر خود، نقشه‌های شوم آنها را نقشه بر آب کرده‌اند و پشتیبان نظام و رهبری بوده و هستند.

دُرازهی ادامه داد: این درخت تنومند که اکنون نهال‌هایش در جای‌جای دنیا کاشته شده است و تبدیل به درخت‌های تنومندی برای مظلومین و ملت آزاده جهان شده‌اند، نهالی بوده که در ۴۵ سال پیش توسط حضرت امام خمینی (ره) به همراه ملت قهرمان ایران کاشته شد و اکنون دنیا او را با نام آن ابرمرد تاریخ می‌شناسد.

این مقام مسئول ضمن تشکر از همه اقشار و مردم همیشه در صحنه مهرستان برای حضور باشکوه در راهپیمایی ۲۲ بهمن و مراسمات و برنامه‌های طول ایام‌الله دهه مبارک فجر گفت: خدا را شکر امسال اقدامات خوبی توسط مجموعه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان برای مردم شریف مهرستان افتتاح و کلنگ‌زنی شد و ان‌شاءالله این دولت پیوسته در تلاش است که مشکلات و محرومیت‌های مردم را برطرف کند.

گفتی است؛ سرودهای بومی و محلی، سرودهای انقلابی توسط دانش‌آموزان و گروهای محلی در این مراسم سروده شد و در پایان پرچم آمریکا و اسرائیل به آتش کشیده شدند.

انتهای خبر/
يکشنبه ۲۲ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب: 27271
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *