امام‌جمعه سراوان:

حل مشکلات کشور در گرو مشارکت قوی در انتخابات است

4 اسفند 1402 ساعت 13:13

امام‌جمعه سراوان گفت: تنها راه حل مشکلات و نواقص موجود مشارکت قوی در انتخابات است، افراد اصلح را انتخاب کنیم و با مشارکت قوی در دهن دشمن زنیم.


به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: در باب انتخابات باید به بیانات مقام معظم رهبری رجوع و عمل کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از ابزارهای مهم قوت کشور است، ادامه داد: مشارکت قوی، اساسی‌ترین موضوع امروز ماست چرا که خط‌بندی و صف‌بندی دشمن برای این است که بتواند مشارکت قوی مردم را کمرنگ کند اما انقلاب اسلامی مردم ایران را مردمی سیاسی، پر تحرک و انقلابی که در سرنوشت خود دخیل هستند را به میدان آورد.

امام‌جمعه سراوان افزود: در زمان طاغوت مردم هیچ ارزشی نداشتند اما امروز این بستر فراهم شده که مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند و به طور میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان و با صدای بلند تلاش می‌کند که مردم ایران در انتخابات شرکت نکنند اما واقعیت این است که شرکت در انتخابات با مشارکت قوی به نفع ماست، خاطرنشان کرد: هر چند مشکلات اقتصادی و گرفتاری داریم اما توجه کنیم که در انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی و خدمات بی‌شماری برای مردم انجام شده است و تنها راه حل مشکلات و نواقص موجود مشارکت قوی در انتخابات است، افراد اصلح را انتخاب کنیم و با مشارکت قوی در دهن دشمن زنیم.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات یک ضرورت و واجب است، افراد قوی، کارآمد، دارای روحیه جهادی و خستگی ناپذیر، انقلابی و عادل را انتخاب کنیم که دغدغه خدمت، انقلاب و جهاد را داشته باشند. امام جمعه سراوان گفت: امیدواریم مردم سراوان همچنان که همیشه در مباحث انتخابات و مشارکت پیش‌قدم بوده و فعالیت بصیرانه و انقلابی داشته‌اند در انتخابات پیش رو حضور پر شور و مشارکت قوی داشته باشند.

امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: طوفان الاقصی باعث شکسته‌شدن کمر رژیم غاصب اسرائیل شد به همین جهت جنایات فراوانی را در غزه انجام دادند که نشان می‌دهد نظم کنونی جهان یک نظم باطل است و سازمان‌های بین المللی و مدافع حقوق بشر که ادعای اقدامات بشردوستانه دارند برای این موضوع هیچ اقدامی انجام نداند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری بیان کرد: مردم زیادی در غزه توسط رژیم فاسد اسرائیل قتل‌عام شدند اما مردم مقاوم غزه همچنان پای کار مقاومت هستند و ایستادگی می کنند و به‌زودی شاهد سرنگونی این رژیم خواهیم بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، گفت: هفته سربازان گمنام امام زمان به سربازان گمنام امام زمان (عج) که انسان‌های انقلابی، پر تحرک و پرتلاش هستند و اقدامات ارزشمندی را انجام داده‌اند تبریک می‌گویم.

امام‌جمعه سراوان با اشاره به گلایه‌مندی مردم از ناامنی‌های داخل شهر و سرقت‌های انجام شده خواستار برخورد قاطع با شروران و عوامل ناامنی در شهر شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: بارهای بار از این تریبون خواستار رفع مشکلات جاده سراوان_خاش شده‌ایم اگر دوبانده شدن این جاده زمان‌بر است حداقل این محور ترمیم و عریض‌تر شود تا از خسارت‌های مالی و جانی کاسته و مردم بتوانند به راحتی در این مسیر تردد کنند.

انتهای خبر/


کد مطلب: 27312

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/27312/حل-مشکلات-کشور-گرو-مشارکت-قوی-انتخابات

شستون
  https://shastoon.ir