800
۰
امام‌جمعه سراوان:

حل مشکلات کشور در گرو مشارکت قوی در انتخابات است

امام‌جمعه سراوان گفت: تنها راه حل مشکلات و نواقص موجود مشارکت قوی در انتخابات است، افراد اصلح را انتخاب کنیم و با مشارکت قوی در دهن دشمن زنیم.
حل مشکلات کشور در گرو مشارکت قوی در انتخابات است
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری با اشاره به قرار گرفتن در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری، بیان کرد: در باب انتخابات باید به بیانات مقام معظم رهبری رجوع و عمل کنیم.

وی با بیان اینکه انتخابات یکی از ابزارهای مهم قوت کشور است، ادامه داد: مشارکت قوی، اساسی‌ترین موضوع امروز ماست چرا که خط‌بندی و صف‌بندی دشمن برای این است که بتواند مشارکت قوی مردم را کمرنگ کند اما انقلاب اسلامی مردم ایران را مردمی سیاسی، پر تحرک و انقلابی که در سرنوشت خود دخیل هستند را به میدان آورد.

امام‌جمعه سراوان افزود: در زمان طاغوت مردم هیچ ارزشی نداشتند اما امروز این بستر فراهم شده که مردم در تعیین سرنوشت خود سهیم هستند و به طور میانگین هر سال یک انتخابات در کشور برگزار می‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری با بیان اینکه امروز دشمن با تمام توان و با صدای بلند تلاش می‌کند که مردم ایران در انتخابات شرکت نکنند اما واقعیت این است که شرکت در انتخابات با مشارکت قوی به نفع ماست، خاطرنشان کرد: هر چند مشکلات اقتصادی و گرفتاری داریم اما توجه کنیم که در انقلاب اسلامی پیشرفت‌های زیادی و خدمات بی‌شماری برای مردم انجام شده است و تنها راه حل مشکلات و نواقص موجود مشارکت قوی در انتخابات است، افراد اصلح را انتخاب کنیم و با مشارکت قوی در دهن دشمن زنیم.

وی تصریح کرد: حضور در انتخابات یک ضرورت و واجب است، افراد قوی، کارآمد، دارای روحیه جهادی و خستگی ناپذیر، انقلابی و عادل را انتخاب کنیم که دغدغه خدمت، انقلاب و جهاد را داشته باشند. امام جمعه سراوان گفت: امیدواریم مردم سراوان همچنان که همیشه در مباحث انتخابات و مشارکت پیش‌قدم بوده و فعالیت بصیرانه و انقلابی داشته‌اند در انتخابات پیش رو حضور پر شور و مشارکت قوی داشته باشند.

امام‌جمعه سراوان اذعان کرد: طوفان الاقصی باعث شکسته‌شدن کمر رژیم غاصب اسرائیل شد به همین جهت جنایات فراوانی را در غزه انجام دادند که نشان می‌دهد نظم کنونی جهان یک نظم باطل است و سازمان‌های بین المللی و مدافع حقوق بشر که ادعای اقدامات بشردوستانه دارند برای این موضوع هیچ اقدامی انجام نداند. حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری بیان کرد: مردم زیادی در غزه توسط رژیم فاسد اسرائیل قتل‌عام شدند اما مردم مقاوم غزه همچنان پای کار مقاومت هستند و ایستادگی می کنند و به‌زودی شاهد سرنگونی این رژیم خواهیم بود.

وی با اشاره به فرا رسیدن نیمه شعبان و ولادت با سعادت یگانه منجی عالم بشریت حضرت مهدی(عج)، گفت: هفته سربازان گمنام امام زمان به سربازان گمنام امام زمان (عج) که انسان‌های انقلابی، پر تحرک و پرتلاش هستند و اقدامات ارزشمندی را انجام داده‌اند تبریک می‌گویم.

امام‌جمعه سراوان با اشاره به گلایه‌مندی مردم از ناامنی‌های داخل شهر و سرقت‌های انجام شده خواستار برخورد قاطع با شروران و عوامل ناامنی در شهر شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: بارهای بار از این تریبون خواستار رفع مشکلات جاده سراوان_خاش شده‌ایم اگر دوبانده شدن این جاده زمان‌بر است حداقل این محور ترمیم و عریض‌تر شود تا از خسارت‌های مالی و جانی کاسته و مردم بتوانند به راحتی در این مسیر تردد کنند.

انتهای خبر/
جمعه ۴ اسفند ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۱۳
کد مطلب: 27312
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *