800
۰
مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان:

مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب یاس دشمنان می‌شود

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان گفت: مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه انسجام بیشتر ملت ایران و یأس دشمنان را فراهم می‌کند.
مشارکت حداکثری مردم در انتخابات موجب یاس دشمنان می‌شود
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزالله شیخ در نشست هم‌اندیشی اساتید و نخبگان دانشگاهی مجتمع آموزش عالی سراوان با موضوع "نقش اساتید و نخبگان در مشارکت حداکثری مردم در انتخابات" با حضور رئیس مجتمع آموزش عالی سراوان، دبیر هم‌اندیشی اساتید و نخبگان مجتمع و جمعی از اعضای هیئت‌علمی برگزار شد، بیان کرد: در نظام جمهوری اسلامی مردم نقش اساسی در تعیین سرنوشت خود دارند.

وی افزود: انتخابات در نظام مقدس جمهوری اسلامی احقاق حق مردم توسط نظام مردم‌سالاری دینی است که در کمتر نقطه جهان رخ می‌دهد و هر رأی پاسخی برای دشمنان این سرزمین و نظام است.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در مجتمع آموزش عالی سراوان با بیان اینکه مشارکت حداکثری مردم در انتخابات زمینه انسجام بیشتر ملت ایران و یأس دشمنان را فراهم می‌کند، ادامه داد: شرکت اقشار مختلف مردم در انتخابات خواب دشمنان را بی‌تعبیر کرده و پاسخ محکمی به یاوه‌گویان داده و ثابت می‌کند این ملت هم‌چنان به نظام اسلامی وفادار هستند و هرگز از آن جدا نخواهند شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین شیخ اضافه کرد: در طول عمر بابرکت انقلاب شکوهمند اسلامی خدمات زیادی صورت گرفته که وظیفه ما انتقال این پیشرفت‌ها به نسل جدید است هر کدام از ما وظیفه داریم اقشار مردم، اقوام و دانشجویان خودمان را به شرکت در انتخابات تشویق کنیم.
انتهای خبر/
سه شنبه ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۲۷
کد مطلب: 27241
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *