در جلسه‌شورای اداری شهرستان مهرستان مطرح شد؛

ناکامی دشمنان با حضور بصیرت مندانه مردم هوشیار ایران در فتنه ۸۸

شستون , 1 دی 1396 ساعت 11:03

امام جمعه اهل سنت مسجد نبی اکرم (ص) مهرستان گفت: مردم هوشیار ایران در ۹ دی سال ۸۸ با بصیرت و هوشمندی وارد صحنه شدند و تمامی طراحی های دشمن در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکام گذاشتند.


به گزارش شستون، جلسه شورای اداری شهرستان مهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت و 9دی با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، علما، فرماندهان نظامی و انتظامی ، اعضای وشورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه اهل سنت مسجد نبی اکرم(ص) مهرستان هم با اشاره به اینکه  شهدا در راه حفظ و حراست از آب و خاک کشور خود جنگ و جهاد کردند،گفت: شهید یک مقام بالا و ارزشمندی داراست.
وی افزود : کسانی که در راه خدا شهید شده اند زنده اند و نزد پروردگار روزی میخورند.
مولوی عبدالله کرد زابلی بیان داشت: مسؤولان با خدمت رضایت خدا و خلق الله تلاش کنند.
وی ادامه داد : مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی با رصد توطئه‌های دشمنان در روز 9 دی سال 1388، به صحنه آمدند و تمام طراحی‌های دشمنان را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌هم ریخته و آن‌ها را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این جلسه اظهار داشت : هفته بصیرت به مناسبت 9دی نام گذاری شده است، اگر مناسبت ها را یاد آوری کنیم قطعه ماندگار و پایدار خواهند بود.
سرهنگ پاسدار محمد قورزایی افزود: 9دی حضور و بصیرت مردم را اثبات کرد و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم آنها ناکام گذاشت.
وی گفت: یادوراه شهدای منطقه ای به میزبانی شهرستان سراوان 28 دی ماه شامل شهرستان های مهرستان، سیب وسوران و سراوان برگزار می شود.

انتهای پیام/ خ


کد مطلب: 9698

آدرس مطلب: https://shastoon.ir/report/9698/ناکامی-دشمنان-حضور-بصیرت-مندانه-مردم-هوشیار-ایران-فتنه-۸۸

شستون
  https://shastoon.ir