800
۰
در جلسه‌شورای اداری شهرستان مهرستان مطرح شد؛

ناکامی دشمنان با حضور بصیرت مندانه مردم هوشیار ایران در فتنه ۸۸

امام جمعه اهل سنت مسجد نبی اکرم (ص) مهرستان گفت: مردم هوشیار ایران در ۹ دی سال ۸۸ با بصیرت و هوشمندی وارد صحنه شدند و تمامی طراحی های دشمن در راستای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را ناکام گذاشتند.
ناکامی دشمنان با حضور بصیرت مندانه مردم هوشیار ایران در فتنه ۸۸
به گزارش شستون، جلسه شورای اداری شهرستان مهرستان به مناسبت گرامیداشت هفته بصیرت و 9دی با حضور فرماندار، بخشدار مرکزی، علما، فرماندهان نظامی و انتظامی ، اعضای وشورای اداری در محل سالن اجتماعات فرمانداری این شهرستان برگزار شد.
امام جمعه اهل سنت مسجد نبی اکرم(ص) مهرستان هم با اشاره به اینکه  شهدا در راه حفظ و حراست از آب و خاک کشور خود جنگ و جهاد کردند،گفت: شهید یک مقام بالا و ارزشمندی داراست.
وی افزود : کسانی که در راه خدا شهید شده اند زنده اند و نزد پروردگار روزی میخورند.
مولوی عبدالله کرد زابلی بیان داشت: مسؤولان با خدمت رضایت خدا و خلق الله تلاش کنند.
وی ادامه داد : مردم با بصیرت و هوشیار ایران اسلامی با رصد توطئه‌های دشمنان در روز 9 دی سال 1388، به صحنه آمدند و تمام طراحی‌های دشمنان را برای براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به‌هم ریخته و آن‌ها را در رسیدن به اهداف شومشان ناکام گذاشتند.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این جلسه اظهار داشت : هفته بصیرت به مناسبت 9دی نام گذاری شده است، اگر مناسبت ها را یاد آوری کنیم قطعه ماندگار و پایدار خواهند بود.
سرهنگ پاسدار محمد قورزایی افزود: 9دی حضور و بصیرت مردم را اثبات کرد و دشمنان را در رسیدن به اهداف شوم آنها ناکام گذاشت.
وی گفت: یادوراه شهدای منطقه ای به میزبانی شهرستان سراوان 28 دی ماه شامل شهرستان های مهرستان، سیب وسوران و سراوان برگزار می شود.

انتهای پیام/ خ
جمعه ۱ دی ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۰۳
کد مطلب: 9698
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *