800
۰
در جمع خیرین دانشگاه ساز مطرح شد؛

نقش مهم شناسایی ظرفیت های منطقه سراوان در جذب سرمایه گذار/خیرین یک میلیارد تومان در بورس دانش آموزان ممتاز هزینه کردند

معاون پارلمانی مجمع خیرین دانشگاه ساز کشور گفت: برخی از افراد سرمایه خود را در کشور هایی مانند آلمان و ترکیه صرف می کنند در حالی که منطقه سراوان از ظرفیت بالایی در جذب سرمایه گذار برخوردار است.
نقش مهم شناسایی ظرفیت های منطقه سراوان در جذب سرمایه گذار/خیرین یک میلیارد تومان در بورس دانش آموزان ممتاز هزینه کردند
به گزارش شستون؛ جلسه ای با حضور اردشیر ابراهیمی معاون پارلمانی مجتمع خیرین دانشگاه ساز کشور، محمد رضا ریگی سرپرست مجتمع آموزش عالی و جمعی از استاتید، نخبگان و خیرین کشوری و شهرستانی در سالن اجتماعات مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان برگزار شد.

در این جلسه اردشیر ابراهیمی معاون پارلمانی مجمع خیرین دانشگاه ساز کشور با بیان اینکه یک نفر نمی تواند مشکلات پیش روی دانشگاه ها را حل کند و در زمینه سرمایه گذاری برای محصولات این منطقه دیدار های مختلفی با مسئولین داشته است، گفت: زمینه را برای رشد و پیشرفت نخبگان و مخترعین باید فراهم کرد.

وی با اشاره به اینکه از خرمای این منطقه فرآوری های مختلفی  بدست می آید و باید بر روی این محصول ارگانیک سرمایه گذاری کرد، افزود: برخی از افراد سرمایه خود را در کشور هایی مانند آلمان و ترکیه صرف می کنند در حالی که منطقه سراوان از ظرفیت بالایی در جذب سرمایه گذار برخوردار است.

معاون پارلمانی مجمع خیرین دانشگاه ساز کشور با اشاره به اینکه داروهایی که در داروخانه های کشور به فروش می رسد مضر بوده و داروهای گیاهی بدون اسانس برای درمان مناسب هستند، تصریح کرد: عصاره گیاهان دارویی را می توان به نوشیدنی تبدیل و مصرف کرد.

وی با بیان اینکه اثری از برگزاری جشنواره های خوارزمی در دانشگاه های این منطقه دیده نمی شود و این کار باید در منطقه سیستان و بلوچستان رخ دهد، یادآوری کرد: انتظار ما از دانش آموزان نخبه و مخترع این است که با حمایت مسئولین و خیرین کار خود را توسعه و رشد دهند.

ابراهیمی ادامه داد: تشکیل هیئت امنا برای خیرین نقش مهمی در توسعه شهرهای کمتر توسعه یافته دارد، توضیح داد: امور خیریه مخصوص ساخت مدرسه و مسجد نیست و می توان در همه زمینه از ظرفیت خیرین استفاده کرد.

وی با بیان اینکه دانش آموزان و دانشجویان با رتبه بالا باید مورد حمایت خیرین قرار بگیرند، اذعان داشت: خیرین با نگاه وسیع خود یک میلیارد تومان در بخش بورس دانش آموزان ممتاز و نخبه کمک کرده اند.
 
انتهای پیام/م.ش
 
چهارشنبه ۴ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۱۶:۳۴
کد مطلب: 10193
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *