800
۰
حجت الاسلام و المسلمین عزیزالله شیخ:

آزموده را آزمودن خطاست/دیپلمات های کشور باید باحساسیت مضاعف در مسائل بین الملل عمل کنند

حجت الاسلام ولمسلمین عزیزالله شیخ گفت: باید دیپلمات های ایران در مسائل بین المللی با حساسیت و تیزبینی مضاعف عمل کنند.
شیخ
شیخ
مسئول نهاد رهبری مجتمع آموزشی عالی سراوان در گفت وگو با شستون با اشاره به قابل اعتماد نبودن شیطان بزرگ گفت:پس از هرنشست تیم مذاکره کننده ایران با غربی ها ، امیریکا مطالب واهی را بهانه قرار می دادند و به گفته خود پایبند نبودند.
آزموده را آزمودن خطاست
حجت الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ با توجه به فرمایش امام خمینی (ره) در رابطه با شیطان بزرگ وعملکرد نابخردانه دولت مردان آمریکایی افزود: در مزاکره با آمریکا نباید خوش بین  بود و انسان مومن و زیرک از یک سوراخ دو بار گزیده نمی شود.
این مسئول مقام معظم را دیدبان بابصیرت این نظام و انقلاب دانست و تصریح کرد: فرمایشات و دستورات مقام معظم رهبری و حتی هشدارهای ایشان فصل الخطاب همه خواهد بود لذا اگر ایشان بارها موضوع عدم اعتماد به امریکا را مطرح کرده اند می طلبد سیستم دیپلماسی کشور با دقت و تیزبینی و حساسیت مضاعف، مسائل سیاست های بین المللی را پیگیری کنند.
وی با توجه  به گفته شاهدان و عقلا در خصوص تروریست اظهار داشت:  اگر بادید عقل ، منطق و انصاف بنگریم ایران خود در سال های اخیر قربانی تروریست بوده  و این مطلب مثل روزروشن است.
مسئول نهاد رهبری مجتمع آموزش عالی شهرستان سراوان خاطر نشان کرد:چه در هشت سال دفاع مقدس و چه الان که 38 سال است که از عمر انقلاب می گذرد صادقانه ، مخلصانه واز روی ایمان،  اعتقاد و دل سوزی نسبت به کشور ،  ارزش های این نظام مقدس را سر از پا نشناخته و هر جای را که امام خمینی (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی دستور به حضور در صحنه داده اند مردم با جان و دل لبیک گفتند و خواهند گفت.
حجت الاسلام والمسلمین عزیزالله شیخ  یکی از وظایف دولت در مقابل ملت شریف و ایثارگرایران را ارائه خدمات ارزنده و شایسته عنوان نمود.

 
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۲۵
کد مطلب: 1093
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *