800
۰
به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی صورت گرفت؛

دیدار کارکنان سپاه پاسداران با امام جمعه شهرستان سراوان /گل آذین نمودن مزار شهدا+ تصاویر

به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی کارکنان سپاه با حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان دیدار و نشست دوستانه داشتند.
دیدار با امام جمعه
دیدار با امام جمعه
به گزارش شستون ،حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان در دیدار با پاسداران سپاه شهرستان سراوان ضمن تسلیت سالروز شهادت امام کاظم (ع) و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری گفت:عقیدتی اشاره دارد به تربیت انسان که ماموریت دفاع از ارزش های انقلاب ، تربیت نیروهایی که می خواهند الگو باشند ،دفاع از تمامیت عرضی کشور و آرمان های انقلاب وشهدا و تداوم بخش راه آن عزیزان باشند را برعهده دارد.
دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به اینکه نیرو های سپاه بنابر توصیه های رهبری باید سرمشق برای سایرین باشند تصریح کرد:بهترین مسیر برای فراگیری تعلیم و تربیت فراگیری تعالیم قرآن کریم و سیره ائمه و پیامبر است.
وی با توجه به تهاجمات فرهنگی غرب ازمسلمانان خواست تا به سمت منابع اصیل روی بیاورند تا یه خدا نزدیک تر شوند.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه سراوان با اشاره به حدیثی از امام کاظم (ع) خاطر نشان کرد:همواره در مسیر خداوند گام بردارید ، از یاد خدا غافل نشوید و همواره عملکرد خود را کنترل کنیدو پاسدار و محافظ عمل کردخودتان باشید .
دهقان اظهار داشت :اگر کسی  مال حرام را در راه خدا انفاق کند هیچ پاداشی نزد خداوند نخواهد داشت و بعد از مرگ این مال باقی می ماند و برایش جزا و عاقبتی بدی خواهد داشت.
وی از پاسداران خواست تا  مقوله اقتصاد مقاومتی را سرلوحه کار خود قرار دهند تا طبق  فرموده مقام معظم رهبری یکی از فعال های انقلاب اسلامی در جامعه به شمار آیند.
در حاشیه این دیدار کار کنان سپاه شهرستان سراوان همراه با امام جمعه  مزار شهدای گمنام واقع در مسجد جامع علی ابن ابیطالب این شهرستان را گل آذین نمودند.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۴۳
کد مطلب: 1103
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *