800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان:

اقرار گناهان، اولین گام در بخشش و کسب رضایت خداوند/قربانی کردن قطع دلبستگی انسان از دنیا/همت قابل توجهی از سوی ایران برای متنبه کردن عربستان انجام نشده است

امام جمعه موقت سراوان گفت: قربانی کردن همان قطع دلبستگی انسان از دنیا است.
hds
hds
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (نوزدهم شهریور) به امامت حجت الاسلام والمسلمین محمد عزیز پور امام جمعه موقت سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب شهرستان سراوان برگزار شد.
حجت الاسلام و المسلمین محمد عزیز پور امام جمعه موقت سراوان در خطبه های سیاسی و عبادی این هفته با بیان اینکه حس کینه و انتقام جویی با انقتام گرفتن تجدید می شود، گفت: عف و بخشش را در زندگی داشته باشیم.
وی با اشاره به فرمایشات امام باقر (ع)افزود: هر کسی که نیت خود را پاک کند خداوند روزی او را فزونی می بخشد.
امام جمعه موقت سراوان با اشاره به روز عرفه و نیایش اظهار داشت: در این روز انسان در پیشگاه خداوند به گناهان خود اقرار می کند.
وی اقرار کردن گناهان برای کسب بخشش خداوند را اولین گام در کسب رضایت خداوند دانست، تصریح کرد: قربانی کردن همان قطع دلبستگی انسان از دنیا است.
عزیزپور امام جمعه موقت سراوان با اشاره به سالروز واقعه منا و شهادت حجاج ایرانی بیان داشت: آل سعود بی تدبیر است و این بی تدبیری اتفاق افتاده است.
وی در ادامه افزود: همت و تلاش قابل توجهی برای متنبه کردن عربستان از سوی ایران انجام نشده است.
حجت الاسلام والمسلمین عزیز پور امام جمعه موقت سراوان در پایان با اشاره به اینکه اهل سنت با کمال آزادی فرایض مذهبی خود را در ایران انجام می دهند ،گفت: در کشور های اسلامی دیگر شیعیان در محدودیت فرایض مذهبی خود را انجام می دهند.
انتهای پیام/1675
 
جمعه ۱۹ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۴:۴۹
کد مطلب: 2585
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *