800
۰
امام جمعه دلگان:

درس عاشورا برای جهانیان، درس ایستادگی در برابر ظلم و ستم است/ کشتار مردم مظلوم یمن توسط ظالمترین افراد روی زمین

امام جمعه دلگان گفت: درس عاشورا و محرم برای تمام مستضعفین جهان، درس ایستادگی و مقاومت در برابر ظلم و ستم مستکبرین است.
حسین
حسین
به گزارش شستون، به نقل از دلگان پرس، مراسم شب تاسوعای حسینی در مسجد امام رضا (ع) چاه کیچی شهرستان دلگان برگزار شد. 
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری امام جمعه دلگان در این مراسم با بیان اینکه نماز یکی از ارکان اصلی دین اسلام است اظهار کرد: تمام پیامبران از حضرت آدم تا آخرین فرستاده خداوند حضرت نبی مکرم اسلام، اولین پیام آنها برای هدایت بشریت دعوت بسوی نماز بوده است.
وی با بیان اینکه نماز حلقه وصل ارتباطی بین خالق و مخلوق است افزود: در حقیقت انسان با برپایی نماز با خداوندکه آفریدگار تمامی مخلوقات است، ارتباط برقرار می کند.
امام جمعه دلگان تصریح کرد: حضرت امام حسین (ع) هم برای برپایی نماز شهید شده بود، یزید سعی در گمراه نمودن مسلمانان را داشت و هیچ یک از ارکان دین اسلام را انجام نمی داد.
حجت الاسلام والمسلمین عظیم بامری با اشاره به اینکه در جهت احیای فریضه واجب امر به معروف و نهی از منکر قیام کرده است بیان کرد: آن امام در این سفر همه خانواده و بستگان خود را به همراه داشت که مشخص بشود، هدف از قیام برای اصلاح امور و جامعه مسلمین بوده است.
وی با بیان اینکه درس عاشورا برای جهانیان درس مقاومت و ایستادگی در برابر ظلم و ستم است اضافه کرد: تنها راه نجات مسلمانان و مستضعفین از ظالمان و مستکبران، پیروی از راه حضرت امام حسین (ع) است.
امام جمعه دلگان با اشاره به حمله هواپیماهای رژیم عربستان سعودی به مردم بی پناه یمن، خاطر نشان کرد: در این روز تعداد زیادی از انسانهای بیگناه توسط ظالمترین افراد روی زمین به خاک و خون کشیده شده اند.
 

 

انتهای پیام/ 
 
 
سه شنبه ۲۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۹
کد مطلب: 3155
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *