800
۰

بیانه کانون کفا مجتمع آموزش عالی سراوان در خصوص حوادث اخیر سامرا

کانون کفا مجتمع آموزش عالی سراوان در خصوص حوادث اخیر در سامرا و جهان بیانه صادر کرد.
بیانیه
بیانیه
به گزارش شستون، کانون کفا مجتمع آموزش عالی سراوان در خصوص حوادث اخیر در سامرا و جهان بیانه صادر کرد و توسط یکی از دانشجویان در جمع نمازگزاران جمعه قرائت شد.

متن بیانیه:
                                                                                                                                                   بسم الله الرحمن الرحیم  
اقدامات و جنایات گروه تروریستی و تکفیری داعش علیه ملت مظلوم و بی گناه عراق و اخیران زائران حسینی که باعث کشته و زخمی شدن شماری از زائرین در سامرا شده است، در حالی صورت گرفت که مجامع جهانی و حقوق بشر که همیشه در قبال چنین حوادثی سیاست دوگانه بازی  می کنند، این بار نیز سکوت کامل اختیار کرده و تمامی افکار جهانی را به اتخابات ریاست جمهوری آمریکا متمرکز کرده اند که نتیجه آن در اصل رویکرد استکباری آمریکا هیچ تغییری ایجاد نخواهد کرد.
چراکه دونالد ترامپ مانند اسلافش نظیر جرج بوش دارای رویکردی ناسازگار، جاه طلب و بسیار متعصبانه بوده و به دنیایی بیرون از آمریکا، نگاهی مستکبرانه دارد و در همان ابتدا ندای آمریکای قدرتمند و کدخدای عالم را سر داده است.
هرچند به گفته مقام معظم انقلاب: بی اعتمادی به آمریکا در هر دوره ای و هر شخصی وجود داشته و ایشان تعابیر مختلف و مصادیق فراوان بد عهدی های آمریکای جنایت کار را در همه ی ادوار ریاست جمهوری ها گوش زد کرده اند.
اینک فرزندان غیور و جان بر کف انقلاب باور دارند بدون هیچ واهمه ای هر گونه بد عهدی آمریکا را چه در زمینه دیپلماتیک از جمله برجام و چه در صحنه های عملیاتی و جنگ فرمایشی و نیابتی منطقه از جمله ترور زائرین حسینی (ع) در سامرا، کشتار مظلوم مردم یمن، خون ریزی های پیچیده منطقه سوریه و بحرین را بی جواب نخواهند گذاشت.
آمریکا مستبد و شرکای او به دنبال تغییر محاسبات در منطقه و تغییر افکار عمومی هستند. لازم است که امت سلحشور ایران با تبعیت از رهبر معظم انقلاب، مواظب اینگونه توطئه ها باشند و به گفته مقام معظم رهبری ( مدضلله العالی) فرقی بین افراد نیست کما اینکه فرمودند: چند روز قبل از انتخابات آمریکا، ترامپ در تبلیغات انتخابیش ایستاد و گفت: اگر رنگین پوست، سیاه پوست و سرخ پوست هستید در خیابان های نیویورک، شیکاگو، واشنگتن، کالیفرنیا و غیره و ذلک وقتی راه می روید نمی توانید مطمئن باشید که چند دقیقه دیگر زنده اید.
شما ببینید؛ حرف را کسی دارد می زند که انتظار دارد چند روز دیگر در کاخ سفید بنیشیند و امریکا را اداره کند، نژاد پرستی یعنی این.
در این راستا کانون کفا دانشجویی مجتمع آموزش عالی سراوان ضمن تسلیت به خانواده های داغدار حادثه سامرا و محکوم کردن این واقعه تروریستی اعلام می نماید که هرگونه ضعیف کشی در هر کجای عالم مورد قبول مسلمانان محمدی نیست و آن را محکوم می نماید و سوالی را مطرح می کنیم که چرا مستکبران و دولت های زورگوی دنیا که در مورد حادثه پاریس ابراز همدردی کردند اما در مورد فاجعه سامرا سکوت اختیار کرده اند، درحالی که مسئولیت هر دو حادثه را داعش بر عهده گرفته است؟؟؟؟؟
و بد نیست ترامپ رئیس جمهور پر سر و صدای و منتخب مردم آمریکا کار خود را با جواب دادن به این سوال آغاز نمایید؟؟
در پایان ما دانشجویان ولایت مدار کانون کفا مجتمع آموزش عالی سراوان اعلام می داریم در هر دوره ای با وجود هرکس در رأس حکومت استبدادی آمریکا تا پای جان گوش به فرامین رهبری آماده جانفشانی هستیم و به گفته مقام معظم رهبری هر گونه تلاش برای بزک کرذدن چهره آمریکا امری عبث و مدافعان ایین مسأله مهم سیاسی را خائن می دانیم و تمامی دنیا را به نگاهی عمیق تر به وقایع فعلی جهان دعوت می نماییم. انتهای پیام/
جمعه ۲۱ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۴۱
کد مطلب: 3752
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *