800
۰
در شورای حفاظت از اراضی ملی سراوان عنوان شد:

زمین خواری، مهم ترین معضل سراوان/مسئولین در حفظ اراضی ملی دقت بیشتری کنند

فرماندار سراوان در جلسه شورای حفاظت از اراضی ملی گفت: تصرف اراضی ملی توسط زمین خواران یکی از معضلات مهم در شهرستان سراوان است.
hreshesh
hreshesh
به گزارش شستون، جلسه شورای حفاظت از ارضی ملی شهرستان سراوان با حضور درویش نارویی فرماندار، سید منصور بزرگزاده معاون برنامه ریزی و امور عمرانی فرمانداری، ملازهی بخشدار و سایراعضای شورا در سالن اجتماعات فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.
 
در این جلسه درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان با بیان اینکه تصرف اراضی ملی توسط زمین خواران یکی از معضلات مهم در شهرستان سراوان است، گفت: تغییر غیر قانونی اراضی کشاورزی به مسکونی و حفر چاههای غیر مجاز یکی از معضلاتی است که در کل کشور اتفاق می افتد.
 
وی با اشاره به تصرفات اراضی و روند تغییر کاربری در سراوان و حاشیه شهر افزود: دستگاه ها و ادارات متولی باید نظارت بیشتری بر حفظ اراضی ملی داشته باشند.
 
فرماندار سراوان در ادامه خاطر نشان کرد: مسئولین حفاظت از اراضی ملی و دفاع از حقوق مردم را در اولویت های مهم کاری خود قرار دهند.
 
وی با بیان اینکه  تعیین تکلیف و لغو مجوز زمین های واگذار شده جهت طرح های کشاورزی، خدماتی و صنعتی باید با هدف ایجاد تولید باشد، تصریح کرد: دستگاه های متولی از تصرف مسیل ها در روستاها و شهرها جهت جلوگیری از خسارات جبران ناپذیر به مردم اقدام وجلوگیری کنند.
 
ناروئی فرماندار سراوان در پایان با بیان اینکه زمین های رفع تصرف شده و در تملک بنیاد مسکن باید مورد حفاظت و نگهداری قرار بگیرند، اذعان داشت: طبق کمیسیون ماده 99 جلوگیری از تصرفات غیر مجاز در روستا ها بسیار مهم است.
 
انتهای پیام/1675
 
چهارشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 5821
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *