800
۰
خطیب نماز جمعه سراوان

مظهر مردم سالاری بودن انتخابات در کشور/ مردم پایه و اساس جاودانگی انقلاب هستند

خطیب نماز جمعه شهرستان سراوان برگزاری انتخابات در کشور را مظهر مردم سالاری دینی دانست و گفت: مردم پایه و اساس جاودانگی انقلاب هستند.
k
k
به گزارش شستون، نماز جمعه این هفته (95/12/27) به امامت حجت الاسلام و المسلمین دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در مسجد جامع علی ابن ابیطالب (ع) شهرستان اقامه شد.
حجت الاسلام و المسلمین غلامرضا دهقان امام جمعه شهرستان سراوان در جمع نماز گزاران ضمن تبریک ولادت با سعادن دخت نبی اکرم، حضرت فاطمه (س)، گفت: مادران و همسران نقش اساسی در شکل گیری شخصیت و تربیت فرزندان دارند و چه خوب است که مادران و همسران از شخصیت بزرگی همچون فاطمه زهرا(س) الگو بگیرند.
وی با اشاره به اینکه حضرت فاطمه(س) همواره در زندگی رضایت خداوند و پیامبر(ص) را بر امورات خود ترجیح می داد، افزود: زهد، بندگی، تقوا، حجاب و عفاف حضرت زهرا(س) برای تمامی افراد جامعه الگو است.
امام جمعه شهرستان سراوان با توجه به قرار گرفتن در روزهای پایانی سال 95،  پیشاپیش نوروز باستانی و بهار طبیعت را تبریک گفت و ادامه داد: نوروز یک سنت حسنه و پسندیده و از دیرباز جزو آداب و رسوم ایرانیان بوده است.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان اضافه کرد: ایرانیان در روزهای پایانی سال به رسم دیرین، اقدام به خانه تکانی و نظافت اسباب و اثاثیه منزل می کنند و آماده پذیرایی از مهمانان نوروزی و سله رحم در این ایام می شوند.
وی به دو انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای شهر و روستا اشاره کرد و افزود: مسئله انتخابات در کشور از جایگاه مهمی برخوردار است و در واقع انتخابات مظهر مردم سالاری دینی و دموکراسی در کشور است.
امام جمعه شهرستان سراوان خاطر نشان کرد: در نظام جمهوری اسلامی ایران مردم در رابطه با مسائل کلیدی کشور و در بحث قانون گذاری، حاکمیت، برنامه ریزی شهری و روستایی نخبگان و نمایندگان خود را انتخاب می کنند تا تأثیراتی در عمران و آبادانی منطقه داشته باشند.
حجت الاسلام و المسلمین دهقان  برگزاری انتخابات ایران را در خاورمیانه بی نظبر دانست و از مردم به عنوان پایه و اساس اعتدال ، جاودانگی انقلاب و داشتن نقش اساسی در انتخابات یاد کرد.
وی با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب و رهبر فرزانه انقلاب، به آحاد ملت توصیه کرد تا با حضور چشمگیر و حداکثری خود در انتخابات نقشه های دشمنان را خنثی کنند.
امام جمعه شهرستان سراوان از مردم خواست تا نگاه تکلیف مدارانه در انتخابات حضور داشته باشند و با بصیرت افزایی از میان کاندید ها فرد اصلحی را که به انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران پایبند و قدرت ایستادگی مقابل دشمان را داشته باشد را انتخاب کنند.
 
انتهای پیام/1319
جمعه ۲۷ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب: 5975
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *