800
۰

سی امین سالگرد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در بم پشت برگزار شد+ تصویر

مراسم سی امین سالگرد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در بخش بم پشت شهرستان سراوان برگزار شد.
سی امین سالگرد بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) در بم پشت برگزار شد+ تصویر
به گزارش شستون، مراسم سی امین سالگرد بزرگداشت ارتحال حضرت امام خمینی (ره) در بخش بم پشت روز دوشنبه با حضور بخشدار بم پشت، فرهنگیان، معتمدین، بسیجیان، شوراهای اسلامی، روحانیون، مسئولین اداری بخش در مسجد جامع نور سیرکان برگزار شد.
 
حافظ ملک محمد بلوچزهی امام جمعه شهر سیرکان با اشاره به شخصیت معرفتی امام خمینی (ره)، گفت: قدرت الهی در خصوص خلق انسان های پاک که باعث تغییر در احوالات جامعه جهانی می شود.
 
 وی افزود: حضرت امام خمینی (ره)  انسانی پاک است، که باعث تغییر نظام حکومت طاغوت شاهنشاهی به حکومت عدل و عدالت و آزادی شدند و به دنبال آن سعادت را برای همه ی ملت های جهان اسلام به ارمغان آورد.
 
محمد یاسین پسکوهی بخشدار بم پشت دیگر با ذکر سخنانی صفات و خصوصیات معرفتی شخصیت امام خمینی (ره) گفت: صفاتی که به عقیده ایشان می بایست سرلوحه ی زندگی کلیه ی مردم ایران اسلامی قرار گرفته و به عمل نشانده شوند.
 
وی ادامه داد: اراده ی مستحکم و فولادین آن بزرگمرد که ریشه در ایمان و توکل به خداوند؛ مردمی بودن و داشتن روح مردمی؛ آینده نگری بودن در برابر مسائل؛ معرفت با دوستان و مروت با دشمنان؛ از مهمترین و برترین صفات امام راحل(ره) ایت که ایشان را از سایر افراد متمایز و در جمع انسان های بزرگ  قرار می دهد.
 
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۳ خرداد ۱۳۹۸ ساعت ۱۹:۳۶
کد مطلب: 14395
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *