800
۲
۳

پایان عروسی کرونایی با بازداشت داماد و پدرش در سراوان

مراسم عروسی در روستای دزک از توابع بخش مرکزی سراوان که بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی برگزار شده بود، داماد و پدرش را روانه بازداشتگاه کرد.
پایان عروسی کرونایی با بازداشت داماد و پدرش در سراوان
به گزارش شستون، شب گذشته در روستای دزک سراوان یک مراسم عروسی بدون رعایت دستورالعمل های بهداشتی با جمعیت بسیار بالا در وضعیت قرمز کرونایی برگزار شد که این موضوع گلایه بسیاری از کنش‌گران اجتماعی را به دنبال داشت‌.

در همین راستا فرماندار سراوان به خبرنگار ما گفت: با توجه به هشدار ها و تذکرات لازم اما باز هم شاهد برگزاری مراسم عروسی بدون در نظر گرفتن شیوه نامه های بهداشتی بودیم که پس از هماهنگی های لازم و دستور دادستانی داماد خاطی به همراه پدرش که در روستای دزک اقدام به برگزاری مراسم عروسی کرده بودند، دستگیر و تحویل مراجع قانونی شدند.

وی خاطر نشان کرد: با افرادی که در بحران کرونا با وجود اعمال محدودیت های کرونایی اقدام به برپایی مراسمات ازدواج و عزاداری می کنند، برخورد قاطع انجام خواهد گرفت.

پیش از این نیز شهسوار نصرتی معاون برنامه ریزی فرمانداری سراوان به خبرنگار ما گفته بود که پس از انتشار اطلاعیه مراسم عروسی یکی از اهالی روستای دزک در فضای مجازی، فورا از طریق دهیار و شورای منطقه به فرد مورد نظر تذکر داده شد.

وی افزود: همچنین نیروی انتظامی تذکرات لازم را با توجه به افزایش شمار مبتلایان به کرونا در سراوان، ارایه داده است.

انتهای پیام/
سه شنبه ۸ تير ۱۴۰۰ ساعت ۲۰:۴۲
کد مطلب: 23049
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *


نظر مخاطبان
گمشادزهی
Iran, Islamic Republic of
عروسی در این مواقع خیلی خطر ناک هست خودداری لازم شود
Iran, Islamic Republic of
چند نفر شرکت کرده بودند؟
توی شرایط قرمز با رعایت پروتکل های بهداشتی مجاز هستیم مراسم عروسی با افراد محدود برگزار کنیم؟
لنا
Iran, Islamic Republic of
عالی