800
۰
امام جمعه سراوان:

تلاش دلسوزانه سبزپوشان انقلاب در برقراری امنیت هوایی قابل ستایش است

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری گفت: تلاش دلسوزانه سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران در برقراری امنیت هوایی و فعالیت های مجاهدت گونه ای که ای در این مجموعه انجام می شود، قابل ستایش و تقدیر است.
تلاش دلسوزانه سبزپوشان انقلاب در برقراری امنیت هوایی قابل ستایش است
حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در گفت و گو با شستون بیان کرد: سپاه پاسداران از جمله مجموعه های مردمی است که در هر زمینه ای که ورود کرده خدمات شگرفی را از خود به جای گذاشته است و نیروهای این ارگان با از خودگذشتگی، مجاهدت و ایثار به مردم خدمت رسانی می کنند.

وی افزود: پنجم دی ماه مصادف است با سالروز ورود سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در امنیت هوایی کشور است که با ورود سربازان و پاسدارن این مجموعه در زمینه امنیت هوایی، شاهد امنیت پایدار هستیم و یکی از امن ترین خطوط هوایی را داریم.

امام جمعه سراوان افزود: تلاش دلسوزانه سبزپوشان انقلاب اسلامی ایران در برقراری امنیت هوایی و فعالیت های مجاهدت گونه ای که ای در این مجموعه انجام می شود، قابل ستایش و تقدیر است.

حجت الاسلام و المسلمین بامری خاطر نشان کرد: امروز در همه ابعاد امنیت پایدار و کاملی را داریم که نشان از مجاهدت، تعهد و پاسداری از این رسالت است که امیدواریم همچنان تلاش های مقتدارانه در این زمینه انجام شود.

انتهای پیام/
 
شنبه ۴ دی ۱۴۰۰ ساعت ۱۰:۵۹
کد مطلب: 24391
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *