800
۰
به مناسبت نیمه شعبان ؛

2500 بسته معیشتی به نیازمندان در سراوان توزیع می شود/ 100 سری جهیزیه به نوعروسان سراوانی

2500 بسته معیشتی و 100 سری جهیزیه به مناسبت ولادت حضرت مهدی (عج) در سراوان توزیع می شود.
2500 بسته معیشتی به نیازمندان در سراوان توزیع می شود/ 100 سری جهیزیه به نوعروسان سراوانی
به گزارش شستون؛ نشست اعضای دفتر فرهنگی مهدی موعود (عج) سراوان با حضور امام جمعه سراوان، نماینده ولی فقیه در امور اهل سنت شهرستان، معاون فرماندار، رئیس دفتر فرهنگی مهدی موعود (عج) و دیگر اعضا به مناسبت قرار گرفتن در آستانه میلاد با سعادت دوازدهمین اختر تابناک امامت و ولادت حضرت مهدی (عج) در مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع) برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان گفت: تنها راه نجات و تنها نوری که بر عالم بشریت می تابد فرج منجی عالم حضرت مهدی (عج) است.

وی با بیان اینکه افراد منتظر باید دارای شاخص هایی از نظر اعمال و رفتار باشند، افزود: همه مسلمانان عالم، بزرگان اسلام، علما، نخبگان و عالمان مسلمان نسبت به ورود حضرت منجی عالم بشریت هیچ شک و اختلاف و شبهه ای وحود ندارد که خواهد آمد.

امام جمعه سراوان ادامه داد: این مسئله یک موضوع موثق است؛ شاید در ولادت حضرت مهدی (عج) اختلاف وجود داشته باشد اما در اصل این موضوع اختلاف وجود ندارد.

وی خاطر نشان کرد: لازم است برای ظهور بستر سازی هایی صورت گیرد که اولین بستر سازی منتظر بودن است به جهت اینکه خودسازی کنیم و صالح باشیم.

امام جمعه سراوان با بیان اینکه مسلمانان امیدوار ترین قشر بر روی کره زمین هستیم، گفت: فلسفه وجودی انقلاب اسلامی ایران بستر سازی برای ظهور است تا ذهن ها را برای این مبحث بزرگ که تنها راه نجات بشر است را آماده سازد.

مجیدپازند رئیس دفتر فرهنگی حضرت مهدی موعود (عج) سراوان در این نشست گفت: به مناسبت میلاد با سعادت حضرت مهدی موعود (عج) در سراوان کرسی های تلاوت قرآن، محفل انس با قرآن کریم، جشن و سخنرانی های معرفتی، فضا سازی تبلیغاتی و محیطی و آذین بندی عمومی سطح شهر،  جلسات سخنرانی و پاسخ به شبهات، ایستگاه معرفتی ویژه کودکان و نوجوانان و اهدای خون به نیازمندن برگزار می شود.

وی افزود:  برگزاری جشن و سرور، مولودی خوانی، سخنرانی معرفت افزایی،جشن ویژه انتظار، شب شعر، عیادت از بیماران و اهدای گل، ایستگاه صلواتی و ویزیت رایگان محرومین از دیگر برنامه های نیمه شعبان در سراوان است.

رئیس دفتر فرهنگی مهدی موعود (عج) سراوان خاطر نشان کرد: اهدای 100 سری جهیزیه به نوعروسان سراوانی و 2500 بسته معیشتی نیز در نیمه شعبان در دستور کار قرار دارد که تمامی برنامه ها با همکاری ادارات سطح شهرستان از جمله مسجد جامع علی ابن ابی طالب (ع)، سپاه، نیروی انتظامی، مرزبانی، فرمانداری، مجتمع آموزش عالی، کمیته امداد امام خمینی (ره)،  فرهنگ و ارشاد اسلامی، شهراری و دیگر ارگان ها اجرایی می شود.

انتهای پیام/

 
سه شنبه ۱۷ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۳۰
کد مطلب: 24964
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *