800
۰
امام جمعه سراوان:

رژیم کودک کش صهیونیستی نماد اصلی استکبار و شیطان است

امام جمعه سراوان گفت: امروز نماد اصلی استکبار، تزویر و شیطان و نماد اصلی شروران عالم رژیم صهیونیستی است که این رژیم صهیونیستی نماد اصلی و پرچم دار اصلی جنایت کاران عالم است.
رژیم کودک کش صهیونیستی نماد اصلی استکبار و شیطان است
به گزارش پایگاه خبری شستون، راهپیمایی روز جهانی قدس همزمان با آخرین جمعه ماه مبارک رمضان با حضور امام جمعه سراوان، فرماندار، علما، ریش سفیدان، معتمدین، فرماندهان نظامی و انتظامی و مردم روزه دار سراوان برگزار شد.

حجت الاسلام و المسلمین مجتبی بامری امام جمعه سراوان در مراسم سخنرانی این مراسم بیان کرد: روز قدس روزی است که پرچم اسلام، راه اسلام، ارزش‌های اسلام و نماد اسلام در عالم طنین انداز می‌شود و روز قدس روزی است که همه آزادگان عالم، همه انسان‌های با ایمان بر علیه همه جنایت کاران عالم شعار می‌دهند و بر علیه آن‌ها مشت گره می‌کنند.

وی افزود: امروز نماد اصلی استکبار، تزویر و شیطان و نماد اصلی شروران عالم رژیم صهیونیستی است که این رژیم صهیونیستی نماد اصلی و پرچم دار اصلی جنایت کاران عالم است.

امام جمعه سراوان ادامه داد: امام(ره) روز قدس را برای اینکه جنایت اسرائیلی‌ها و مظلومیت مردم فلسطین وتوطئه‌ای که استکبار جهانی بر علیه ارزش‌های دین و خدا طراحی کرده بود فراموش نشود، روز قدس یعنی اتحاد، برادری، همدلی، صمیمت و یاد جنایات اسرائیل بودن و بر علیه این جنایت کاران شعار دادن و توطئه آنان را نامگذاری کردند.

حجت الاسلام و المسلمین بامری اضافه کرد: امروز رژیم صهیونیست این نماینده تمام اختیار شیطان امروزی در حال از هم پاشیدن است، پرچم مقاومت استوارتر در سراسر عالم برافراشته خواهد شد؛ این ندایی است که از دل و چشم حضرت امام و از زبان انسان‌های صالح ۴۴ سال است در عالم طنین انداز است، این ندا به یک‌ندای جهانی تبدیل خواهد شد و جهان از این راه و سرچشمه خواهد نوشید که این وعده الهی است.

وی خاطر نشان کرد: بدانید این راه به کجاست و بدانید رژیم صهیونیستی و استکبار جهانی امروزه نماد شیطان هستند و هر کسی دل در مسیر فلسطین و قدس داشته باشد و این شعار قدس ون دای امام را بفهمد بداند که در مسیر مجاهدت خدا است و هرکسی دل به استکبار و شیاطین بدهد بداند که در مسیر مستکبران عالم است. ما پیروزی را داریم می‌بینیم، ما وعده الهی را با تمام وجود درک‌کردیم و می‌بینیم.

امام جمعه سراوان تصریح کرد: برادران و خواهران همهٔ کسانی که در این جمع حضور دارید می‌دانیم که استکبار از بین می‌رود و انقلاب اسلامی روز به روز قوی‌تر خواهد شد و همهٔ آن‌هایی که فکرمی‌کنند و همه آن‌هایی که گول خورده‌اند بدانند که آینده روشن است و اراده الهی در حقیقت قرار گرفته و این نظام اسلامی پرچم دار حقیقت هاست؛ امید می‌رود همه ما شاهد از بین رفتن استکبار جهانی و این رژیم غاصب و شرور وجنایت کار و کودک کش باشیم.

انتهای خبر/
جمعه ۲۵ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 26362
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *