800
۰

واکنش صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی به عملیات موشکی سپاه علیه تروریستها +فیلم

صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار سلیمانی با انتشار ویدئویی نسبت به عملیات موشکی سپاه علیه حزب تروریستی دموکرات واکنش نشان داد.
واکنش صفحه اینستاگرام سردار سلیمانی به عملیات موشکی سپاه علیه تروریستها +فیلم
به گزارش شستون، به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ قبل از ظهر دیروز آسمان شهر ارومیه شاهد پرواز موشک‌هایی بر فراز خود بود. خبر به سرعت در رسانه های پخش شد: دقایقی قبل ، مقر اصلی حزب دموکرات در کویه واقع در حومه اربیل هدف موشک های سپاه پاسداران قرار گرفت، موشک هایی از استان های شمالغربی شلیک شدند.
تصاویر ارسالی از محل برخورد موشک ها نشان می داد که موشک های فاتح 110 که نقطه زن و با دقت بالا هستند، فقط و فقط ساختمان اداری حزب تروریستی را هدف قرار دادند و تلفات فقط شامل کادر رسمی حزب دمکرات و شورای رهبری آنها بوده و مظلوم نمایی تروریست ها مبنی بر کشته شدن مردم عادی یک حربه نخ نما شده است. در این عملیات، پهپادهای رزمی - شناسایی نیروی زمینی سپاه پاسداران تمام عملیات را تحت رصد داشته‌اند و به طور زنده تصاویر اصابت موشک‌ها به اهداف را از بالای سر اهداف، برای مرکز فرماندهی ارسال کرده‌اند.
دقایقی پیش صفحه اینستاگرامی منتسب به سردار سلیمانی با انتشار ویدئویی نسبت به عملیات موشکی سپاه علیه حزب تروریستی دموکرات واکنش نشان داد.
این صفحه با انتشار ویدئوی زیر نوشت:
"جمهوری اسلامی اراده‌ی برخورد دارد و اگر کسی پایش را از گلیم خودش درازتر کند، [با او] چنین برخوردی خواهد کرد."
قاسم سلیمانی: جمهوری اسلامی ایران اراده‌ی برخورد دارد
 
 
00:00 01:03

ت
انتهای پیام/
دوشنبه ۱۹ شهريور ۱۳۹۷ ساعت ۰۸:۳۶
کد مطلب: 11814
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *