800
۰
امام‌جمعه سراوان:

طوفان الاقصی؛ سیلی محکم بود که رژیم جعلی اسرائیل را درهم شکست

امام‌جمعه سراوان گفت: عملیات طوفان الاقصی که توسط مجاهدان و مقاومان غزه در دفاع از سرزمین خود انجام شد یک سیلی محکم بر گوش رژیم جعلی صهیونسیتی بود که آن را درهم شکست و قابل ترمیم نیست.
طوفان الاقصی؛ سیلی محکم بود که رژیم جعلی اسرائیل را درهم شکست
به گزارش پایگاه خبری شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری بیان کرد: موضوعی که امروز همه دنیا به آن توجه دارند و ذهن و فکر مشغول به آن است مسئله فلسطین است، باید بدانیم و به قبل و بعد عملیات طوفان الاقصی توجه کنیم.

وی افزود: رژیم جعلی اسرائیل فضایی را ایجاد کرده بود و ذهن‌ها را به سمتی برده بود که یک رژیم قدرتمند نفوذناپذیر دارای سلاح آنچنانی و اطلاعات دقیقی در دنیا است، یک رژیم شکست‌ناپذیر را در ذهن‌ها ایجاد کرده بودند و غزه را یک جبهه‌ای می‌دانستند که توان مقابله ندارد.

امام‌جمعه سراوان ادامه داد: پس از انجام عملیات طوفان الاقصی دیگر رژیم جعلی اسرائیل آن رژیم قبلی نبود بلکه یک رژیم شکست خورده و ترمیم ناپذیر است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری اضافه کرد: زلزله ۱۵ مهر که توسط مجاهدان راه خدا و جبهه مقاومت انجام شد و این عملیات غرور آفرین یک عملیات ترکیبی بود که قابل تامل است، یک سرزمین کوچک از آسمان و زمین عملیاتی را طراحی کردند و سرویس اطلاعاتی درون سرزمین نتوانستند ردیابی کنند و دنیا را به حیرت وا داشت. یک غافلگیری عجیبی برای رژیم جعلی رخ داد که مجاهدان راه خدا ۴۵ کیلومتر وارد سرزمین اشغالی شدند نیروی نظامی را به اسارت بردند و شهرک‌ها را تصرف کردند.

وی با بیان اینکه طوفان الاقصی یک سیلی محکم بر گوش رژیم جعلی اسرائیل بود که آن را درهم شکست و قابل جبران برای آن‌ها نیست، خاطرنشان کرد: پس از این عملیات یک هجمه عجیبی و حمله عریانی مقابل چشم همه عالم توسط این رژیم سیلی خورده و هیمنه شکسته بر مردم غزه با پشتیبانی آمریکا انجام داده، دست به کشتار جمعی زنان، کودکان و مردم غیر مسلح زده است. گستاخی رژیم جعلی که نفس های آخر خود را می‌کشد به پشتیبانی شیطان بزرگ انجام می‌شود‌.

امام‌جمعه سراوان گفت: رژیم صهیونسیتی با پشتیبانی آمریکا چنین جنایاتی را انجام می‌دهد، حکومت‌های اسلامی نباید دست روی دست بگذارند و جلوی چشم آنها در سرزمین و منطقه اسلامی این چنین جنایاتی انجام شود و حتما باید یک تحرک ایجاد شود که جلوی این کشتارها و بمباران‌ها گرفته شود و این وحشی‌گری‌ها را با حمایت و حضور در صحنه متوقف کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: هفتاد و پنج سال است جنایات‌ها در سرزمین فلسطین بر مردم فلسطین تحمیل می‌شود، بیست سال است که غزه در محاصره کامل است و امروز رژیم جعلی فشارهای زیادی را به مردم غزه داشته‌اند، شهرک‌ها را تخریب و بسیاری از مردم را شهید می‌کردند که مجاهدان فلسطینی با انجام طوفان الاقصی یک دفاع از سرزمین خود انجام دادند.

وی اذعان کرد: مبادا با تبلیغات دروغین دشمن که مجاهدان و مقاومان فلسطینی را مقصر می‌دانند ما هم قبول کنیم، جهان در حال شکل‌گیری و تغییر نظم جدیدی است، مسلمانان نقش تعیین‌کننده در این نظم جدید دارند، نظم فعلی تک قطبی ظالمانه که بر دنیا حاکم است تغییر پیدا می‌کند و جریان مقاومت گفتمانی را تشکیل می‌دهدکه نظم جدید یقینا با گفتمان مقاومت همراه است.

امام جمعه سراوان با اشاره به ۱۳ آبان بیان کرد: حسین فهمیده نوجوان بسیجی ۱۳ ساله که می‌شود بهترین الگو برای نوجوانان ما که امام، جهاد، دشمن و ولایت پذیری را شناخت و با آگاهی و ایمان صحنه‌ای را آفرید که از آن الگو گیری شد.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری تصریح کرد: در چند روز اخیر شاهد ناآرامی‌هایی در سطح شهر هستیم که شایسته سراوان نیست، ضمن قدر دانی از تمامی افرادی که در باب امنیت شبانه روز تلاش می‌کنند اما نباید اجازه داده شود یک شرور و یک هنجار شکن اسلحه به دوش گیرد و در بازار و خیابان شروع به تیراندازی کند، باید با قدرت و قوت با افرادی که در امنیت اختلال ایجاد می‌کنند برخورد قاطع صورت گیرد تا دیگر به خود اجازه ناامنی را ندهند.

انتهای خبر/
جمعه ۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۰۹
کد مطلب: 26858
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *