800
۰
در حمایت از کودکان مظلوم غزه انجام شد؛

فریاد عروسک‌ها در سیب و سوران

حمایت از مردم مظلوم فلسطین با حضور دانش‌آموزان، مسئولین و اقشار مختلف مردم در هنرستان کار و دانش امام خمینی (ره) شهر سوران به‌صورت تجمعی برگزار شد.
فریاد عروسک‌ها در سیب و سوران
به گزارش پایگاه خبری شستون، غلامعلی سهرابی فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه سیب و سوران ضمن حضور در پویش فریاد عروسک‌ها و محکوم‌کردن جنایات رژیم کودک کش صهیونیستی بیان کرد: رژیم غاصب اسرائیل چند هزار زن، کودک، پیر و جوان غیرنظامی را در این چند روز به شهادت رسانده است و با بمباران مراکز پر جمعیت و ساختمان‌هایی که می‌داند محل سکونت غیرنظامیان است، جلوی چشم مردمان دنیا علی‌الخصوص حامیان حقوق بشر اروپایی و غربی در حال جنایت است.

وی با بیان اینکه سیاست‌گذار و تنظیم‌کننده سیاست جاریِ این روزهای رژیم صهیونیستی، آمریکایی‌ها هستند، گفت: این مدعی حقوق بشر یعنی آمریکای جنایت‌کار طراح و حامی اصلی رژیم صهیونیستی در بمباران‌های اخیر است.

سهرابی ادامه داد: فلسطین یک کشور اسلامی است که صهیونیست‌های غاصب، به کمک قدرت‌های جهانی سال‌های متمادی به خاک کشور مسلمان فلسطین تجاوز کرده و مردم فلسطین همواره در حال مبارزه هستند تا دوباره از بزرگ‌ترین زندان روباز جهان رهایی یابند.

وی افزود: ما یقین داریم با ادامه مبارزات مردم مسلمان فلسطین و حمایت جهان اسلام، فلسطین به فضل الهی آزاد می‌شود؛ بیت‌المقدس، مسجدالاقصی و سایر نقاط آن سرزمین اسلامی به آغوش جهان اسلام باز می‌گردد.

وی در پایان یادآور شد که اگر کمک‌های همه‌جانبه آمریکا و حامیان غربی و اروپایی آن نباشد، رژیم صهیونیستی در عرض چند روز فلج خواهد شد. دنیای اسلام هم باید با قطع همکاری اقتصادی با رژیم صهیونیستی، علیه این رژیم متحد شود و با صدای رسا و با پافشاری بر «قطع فوری بمباران و جنایت آفرینی در غزه»، به وظایف مهم خود در این رویارویی جبهه حق با جبهه باطل عمل کند.

انتهای خبر/پ
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۲۰
کد مطلب: 26951
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *