800
۰
امام‌جمعه سراوان:

هدف از شعار زن، زندگی، آزادی ازبین‌بردن ارزش‌هاست

امام‌جمعه سراوان: هدف از شعار زن، زندگی، آزادی ازبین‌بردن ارزش‌ها و بنیان خانواده است؛ لذا باید در این زمینه جهت معرفی شهدای زن و زنان تأثیرگذار در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تلاش مضاعف صورت گیرد.
هدف از شعار زن، زندگی، آزادی ازبین‌بردن ارزش‌هاست
به گزارش شستون، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مجتبی بامری در جلسه برنامه‌ریزی برگزاری نخستین یادواره شهدای زن استان که در سراوان برگزار می‌شود، بیان کرد: برگزاری یادواره برای شهدا کار بسیار ارزشمندی و حرکت باشکوهی است و وظیفه داریم همواره در جامعه ترویج گر فرهنگ ایثار و شهادت باشیم.
 
 وی افزود: موضوع زن گسترده است و آن چیزی که به زن مسلمان خدشه وارد می‌کند شعار زن، زندگی و آزادی است که حجاب و عفت بانوان را می‌خواهد از بین برد و به یک شعار ضد زن تبدیل شده است.
 
 امام‌جمعه سراوان ادامه داد: تمامی شهدای زن استان که همگی توسط دشمن مشترک ترور شده‌اند باید این موارد تبیین شود و دشمن و خباثت و دشمنی آنها به نسل جوان معرفی گردد.
 
 حجت‌الاسلام‌والمسلمین بامری خاطرنشان کرد: نکته حائز اهمیت این است که شهیده نرجس صیاد همسر شهید علیرضا شهرکی مظلومانه در سراوان به شهادت رسید که باید مظلومیت این شهید معزز به‌صورت ویژه بیان شود.
 
 وی اذعان کرد: هدف از شعار زن، زندگی، آزادی ازبین‌بردن ارزش‌ها و بنیان خانواده است؛ لذا باید در این زمینه جهت معرفی شهدای زن و زنان تأثیرگذار در پیروزی انقلاب و هشت سال دفاع مقدس تلاش مضاعف صورت گیرد.
 
 انتهای خبر/
دوشنبه ۱۵ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۱۷
کد مطلب: 26906
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *