800
۰
صبح امروز صورت گرفت؛

تجمع اعتراضی شهروندان مهرستانی به تشدید حملات و جنایات صهیونسیتی

مردم مهرستان در خصوص تشدید حملات و جنایات رژیم صهیونیستی به مردم مظلوم غزه تجمع کردند.
تجمع اعتراضی شهروندان مهرستانی به تشدید حملات و جنایات صهیونسیتی
به گزارش پایگاه خبری شستون، امروز صبح مردمان نوع دوست و همیشه در صحنه مهرستان با حضور پرشور دانش آموزان، فرهنگیان، شورای اداری و شورای تامین، همه اقشار در خیابان سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی روبروری مدرسه حضرت بلال برای حمایت از مظلومین غزه و تشدید حملات بی رحمانه اسرائیل تجمع کردند.

میردوست خاشی مسول هماهنگی تبلیغات اسلامی شهرستان مهرستان گفت: باتوجه به تشدید جنایات بی رحمانه اسرائیل و بمباران غزه مردم نوع دوست مهرستان امروز صبح برای محکوم کردن این نسل کشی تجمع کردند.

سیدعلیرضا میری بنجارفرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در حاشیه این تجمع جنایات رژیم صهیونیستی را محکوم کرد و گفت: متاسفانه طی این چند روز مشاهده شدید ترین حملات رژیم غاصب کودک کش اسرائیل به مردم مظلوم غزه هستیم که تابحال بالای ۱۰هزار زن و کودک بی گناه شهید شدند و چندین هزار نفر بی خانمان هستند.

این مقام مسئول ادامه داد: جنایات این رژیم غاصب صهیونیستی در تاریخ این هفت دهه تجاوز در خاک فلسطین بی سابقه بوده و همچنان سکوت ننگين سازمان‌های بین‌المللی و حقوق بشر ادامه دارد و این یعنی همدستی همه آنها در نسل کشی مردمان بی دفاع و مسلمانان فلسطین.

گفتنی است؛ در این همايش مردم و دانش آموزان با در دست گرفتن پرچم کشورمان ایران وفلسطین شعارهای مرگ بر آمریکا و اسرائیل سردادند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۶ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب: 26909
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *