800
۰
در پی محکومیت جنایات ضدبشری اسرائیل انجام شد؛

حضور حماسی شهروندان مهرستانی در تجمع سراسری حمایت از کودکان مظلوم غزه

کودکان، نوجوانان، جوانان و شهروندان مهرستانی در حمایت از کودکان مظلوم غزه تجمع کردند.
حضور حماسی شهروندان مهرستانی در تجمع سراسری حمایت از کودکان مظلوم غزه
به گزارش پایگاه خبری شستون، امروز شنبه ۲۷ آبان‌ماه در ادامه تجمعات حمایتی مردم مظلوم غزه که بیش از یک ماه است توسط رژیم غاصب صهیونیستی بمباران می‌شوند؛ کودکان، نوجوانان، جوانان، علما، معتمدین، متنفذین، فرهنگیان، دانش‌آموزان، مسئولین، نیروهای نظامی و انتظامی و همه اقشار و مردمان نوع‌دوست مهرستان با حضور حماسی دوباره به صحنه آمدند و با مشت‌هایی گره‌کرده از مظلومین حمایت کردند و انزجار خود را از ظالمین برای جهانیان به تصویر کشیدند.

مولوی سید عبدالغنی حسینی از علمای شهرستان مهرستان در این مراسم جنایات رژیم صهیونیستی بر مردمان بی‌دفاع فلسطینی را تقابل ظالم و مظلوم خواند و بیان کرد: مردم مهرستان در این تجمع باشکوه گرد هم آمده‌اند تا در اندوه مردمان غزه برای ازدست‌دادن عزیزانشان که اسرائیل جنایت‌کار به‌صورت وحشیانه آنها را به خاک و خون کشیده است سهیم بشوند.

سید علیرضا میری بنجار فرمانده سپاه مهرستان در حاشیه این مراسم به مظلومین کودکان بی‌گناه غزه و سکوت ننگین برخی کشورهای اسلامی اشاره کرد و گفت: متأسفانه بیش از یک ماه است که مردمان بی‌دفاع غزه زیر بمباران رژیم غاصب صهیونیستی به خاک و خون کشیده شده‌اند و برخی از کشورهای اسلامی و سازمان ملل سکوت ننگین اختیار کرده‌اند.

میر دوست خاشی مسئول هماهنگی و تبلیغات اسلامی شهرستان مهرستان در حاشیه این مراسم گفت: امروز مردم مهرستان در ادامه تجمعات حمایتی از مردمان و زنان و کودکان غزه پرشورتر از گذشته به صحنه آمدند و انزجار خود از رژیم صهیونیستی و حمایت از مظلومین را اعلام کردند.

اسحاق هاشم زهی بخشدار بخش مرکزی مهرستان ضمن محکومیت جنایات رژیم صهیونیستی و همدستانش گفت: اسرائیل غاصب سال‌هاست که به سرزمین اجدادی مردمان فلسطین تجاوز کرده و آنها را به خاک و خون کشیده و ما مردم مهرستان در این مکان جمع شده‌ایم و حمایت خود را از مظلومین به جهان ثابت کنیم.

گفتنی است، این مراسم در محل المان شهدای گمنام شهرستان روبروی فرمانداری برگزار شد.

انتهای خبر/ ح
شنبه ۲۷ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۵:۱۵
کد مطلب: 26950
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *