800
۰
امام جمعه موقت سراوان:

مقابله با استکبار به الگوی جهانی تبدیل شده است

امام‌جمعه موقت سراوان گفت: مقابله با استکبار و مقابله با استبداد امروز به الگوی بین‌المللی در جهان تبدیل شده، الگوی جدید از عزت و افتخار از حکومتی بر مبنای ولایت و حاکمیت حزب‌الله به جهانیان مخابره شده است.
مقابله با استکبار به الگوی جهانی تبدیل شده است
به گزارش پایگاه خبری شستون؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین مختار سابکی بیان کرد: برای حمایت از مظلومین و مقابله با ظالم خداوند متعال در قرآن می‌فرماید: چرا در راه خدا نمی‌جنگید، لذا اگر گروهی را مشاهده کردید در یک باریکه‌ای در حصار بودند و تمام مسیرها را دشمن بر او بسته بود اینجا اگر ما به هر طریقی تماشاگر باشیم خدای متعال می‌فرماید در ظلم ظالمین شریک هستید.

وی افزود: رهبر فرزانه انقلاب اسلامی در تمامی دوره رهبری خودشان فرموده‌اند برای مقابله با اسرائیل غاصب و جنایت‌کار از هیچ فرصتی نمی‌گذریم و از تمامی افرادی که مقابله جنایتکاران ایستاده‌اند تمام قد پشتیبانی و حمایت می‌کنیم.

امام‌جمعه موقت سراوان ادامه داد: اسرائیل دیوار حائل نفوذ ناپذیری را ایجاد کرده و با رصد شبانه روزی تمامی تحرکات ساکنین غزه را زیر نظر داشتند اما مشاهده کردیم در خواب بودند و هرگز فکر نمی‌کردند هزاران رزمنده کارآزموده از این موانعی که ایجاد کرده بودند عبور کنند و عملیات غرور‌آفرین طوفان الاقصی را ایجاد کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی اضافه کرد: رزمندگان مجاهد غزه آن‌چنان وحشت ایجاد کردند در دل اسرائیل و حامیانش که ما به این طوفان الاقصی افتخار می کنیم، این شکست برای اسراییل قابل جبران نیست و از یاد آنها نخواهد رفت.

وی تصریح کرد: پیروزی از آن رزمندگان و مجاهدان غزه است، مقابله با استکبار و مقابله با استبداد امروز به الگوی بین‌المللی در جهان تبدیل شده، الگوی جدید از عزت و افتخار از حکومتی بر مبنای ولایت و حاکمیت حزب‌الله به جهانیان مخابره شده است.

امام‌جمعه موقت سراوان اذعان کرد: این باور بود که با آمریکا و اسرائیل هیچ فردی نمی‌تواند مقابله کند اما حضرت امام هیمنه آمریکا را فروریخت و اسلام را بزرگ کرد که امروزه ما در نقاط مختلف دنیا عظمت اسلام و مجاهدان اسلام را شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سابکی خاطرنشان کرد: جنایات آمریکا را با دفاع از اسرائیل در به شهادت رساندن کودکان و زنان بی دفاع غزه مشاهده می‌کنیم اما به وعده الهی معتقدیم که پیروزی از آن غزه است.

وی اضافه کرد: سخنان افتخار آمیز سید مقاومت را شنیدیم لذا اگر حزب‌الله لبنان الگوی ولایت مداری به شمار می‌رود به این دلیل است که همواره در جبهه مقابله با غاصبین و جنایت‌کاران در خط مقدم بوده، گرچه جنگ در غزه رخ داده اما پرچم و علمدار این جبهه سید مقاومت هم سنگر شهید حاج قاسم سلیمانی است که حضورش حضور معنوی است و با همه وجود در سنگر حضور دارد و پرچم عزت را برافراشته است.

امام‌جمعه موقت سراوان با اشاره به صفوف‌ طولانی سیلندر گاز در شهرستان که باعث گلایه شهروندان شده است، بیان کرد: گرچه هنوز وارد فصل سرما نشده‌ایم اما قصه پر تکرار کپسول گاز و صف های طولانی گاز در شهرستان را شاهد هستیم از مسئولین و فرماندار شهرستان می خواهیم چاره اساسی برای حل این معضل اندیشیده کنند تا مردم بیش از این دچار مشکل نشوند.

انتهای خبر/
جمعه ۱۹ آبان ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 26921
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *