800
۰
باهدف ارتقای سطح سلامت جامعه روستایی؛

۲۳۰ نفر از اهالی میرآباد به‌صورت رایگان ویزیت شدند

رئیس جمعیت هلال‌احمر سراوان گفت: توسط کاروان نیکوکاری و سلامت هلال‌احمر در روستای میرآباد بخش مهرگان شهرستان سراوان ۲۳۰ نفر به‌صورت رایگان ویزیت شدند.
۲۳۰ نفر از اهالی میرآباد به‌صورت رایگان ویزیت شدند
قاسم جهان‌دیده در گفتگو با شستون از ویزیت رایگان بیش از ۲۳۰ نفر از اهالی روستای میرآباد از توابع بخش مهرگان سراوان در قالب کاروان نیکوکاری و سلامت هم‌زمان با ماه مبارک رمضان خبر داد.

 وی افزود: واحد امور داوطلبان جمعیت هلال‌احمر شهرستان سراوان باهدف ارتقای سطح سلامت جامعه روستایی کاروان سلامت این جمعیت را با همکاری پزشک داوطلب در راستای تحقق اهداف بشردوستانه و خیرخواهانه در روستای میرآباد سراوان برگزار کرد.

 رئیس جمعیت هلال‌احمر سراوان با بیان اینکه در راستای اجرای این طرح ویزیت رایگان بیش از ۲۳۰ نفر از اهالی روستای مذکور در قالب کاروان سلامت انجام شده است، عنوان کرد: پزشک عمومی، تکنیسین دارویی، پرستار، روان‌شناس و ماما به‌صورت داوطلبانه در این کاروان حضور داشتند.
 
 جهان‌دیده خاطرنشان کرد: این برنامه با همراهی و مشارکت داوطلب ارجمند هلال‌احمر شهرستان دکتر بهرام زهی و اعضای شورا در این روستا برگزار شده است.

وی با اشاره به توزیع داروی رایگان به ویزیت شدگان، گفت: با برگزاری کلاس‌های آموزشی توسط واحد آموزش و پژوهش و به همت مربیان آموزشی جمعیت، اهالی روستا در این کاروان با مباحث آموزشی همچون کمک‌های اولیه، بهداشت محیط، بهداشت زنان و کودکان و کارگاه آموزشی مهارت‌های زندگی آشنا شدند و در حاشیه این برنامه تعداد ۱۰۰ بسته معیشتی و غذایی در قالب پویش ملی هلال رحمت به مناسبت ماه مبارک رمضان هم در بین نیازمندان این روستا توزیع و واحد امور داوطلبان این جمعیت با مشارکت خیرین داوطلب اقدام به برپایی ضیافت افطاری در قالب پویش مذکور کرد.

 رئیس جمعیت هلال‌احمر سراوان تصریح کرد: همچنین تعداد ۱۸۵ پرس غذای گرم نیز در بین مردم مستمند و نیازمند توزیع شد.
 

قاسم جهان‌دیده عنوان کرد: در پایان این برنامه مرکز امور جوانان با همکاری هیئت بازی‌های بومی و محلی شهرستان اقدام به برگزاری بازی‌های بومی و محلی نمودند و در آخر به نفرات برتر جوایز اهدا شد.
 
 انتهای خبر/
  https://asrehamoon.ir/vdcefv8znjh8p7i.b9bj.html
 
شنبه ۱۸ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۰۸:۱۶
کد مطلب: 27470
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *