800
۰
گزارش شستون از آخرین نماز جمعه سال ؛

فقر و بیکاری معضل اصلی جامعه/ ایجاد اشتغال در اولویت کار دولت مردان باید قرارگیرد

مولوی سید عبدالصمد ساداتی در خطبه های آخرین نماز جمعه سال ۹۴گفت: مردم از دو معضل فقر و بیکاری به شدت رنج می برند.
مولوی ساداتی
مولوی ساداتی
به گزارش پایگاه خبری شستون امام جمعه اهل سنت سراوان با اشاره به اینکه  مسئولین باید مشکل فقر وبیکاری در جامعه را از بین ببرند افزود: رفع فقر و محرومیت و ایجاد اشتغال برای جوانان باید در اولویت کار دولت مردان قرار گیرد.
وی باتوجه به اینکه‌ فقر انسان را به فساد وکفر می کشاند تصریح کرد: امروزه فقر در جامعه بیداد می کند واین معضل را نباید به گذشتگان نسبت داد و خود را از این امر  مبرا دانست،هر مسئولی باید با تدبیر و برنامه ریزی صحیح این معضل را حل کند.
امام جمعه اهل سنت سراوان با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری در خصوص در اولویت قرار دادن اقتصاد و معیشت از سوی دولت مردان خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری یافتن راه حل برای مشکلات اقتصادی کشور، پیشرفت علمی و مصون سازی فرهنگی را مورد تأکید قرار دادند که در اولویت اصلی برنامه دولت مردان قرار گیرد.
سید عبدالصمد ساداتی با توجه به آغاز سفر های نوروزی گفت: شهرستان سراوان از دیر باز به شهر علم و فرهنگ وهنر شهره دارد و شهروندان باید برای حفظ این افتخار پیش قدم شوند.
وی در پایان با اشاره به اینکه شهروندان با شهرداری، هلال احمر وسایر ارگان ها باید همکاری لازم را داشته باشند خاطر نشان کرد: مردم در پاکیزه نگه داشتن شهر باید کوشا باشند و با مهمان نوازی از مسافرین نوروزی سابقه مردم بلوچ را خوش نام تر کنند.
انتهای پیام/
شنبه ۲۹ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۱۲:۴۲
کد مطلب: 1038
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *