800
۰
در دیدار با امام جمعه اهل سنت سراوان عنوان شد:

بسیج، اساسی ترین نهاد در نهضت های اسلامی است/کشورهای الگو پذیر از بسیج، موفق خواهند شد

فرمانده سپاه شهرستان سراوان در دیدار با مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان گفت: بسیج اساسی ترین نهاد در نهضت های اسلامی است.
hrdh
hrdh
به گزارش شستون؛  پودینه فرمانده سپاه سراوان، سبزعلیانی جانشین فرماندهی سپاه شهرستان سراوان، حجت الاسلام والمسلمین عبدالهی نماینده ولی فقیه در سپاه سراوان و جمعی از کارکنان سپاه به مناسبت هفته بسیج با مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت سراوان دیدار کردند.
در این دیدار محمد پودینه فرمانده سپاه شهرستان سراوان با بیان اینکه بسیج اساسی ترین نهاد در نهضت های اسلامی است، گفت: ریشه های بسیج در خیلی از ممالک اسلامی ریشه دوانده است.
وی با اشاره به فرمایشات امام خمینی (ره) افزود: بسیج شجره طیبه است.
فرمانده سپاه سراوان با بیان اینکه بسیج الگوی بسیاری از افراد در شده است، اظهار داشت: انقلاب توطئه ها و مشکلات مختلفی را پشت سر گذاشته است.
وی با اشاره به اینکه عامل تمام مشکلات پیش رو استکبار جهانی است، بیان داشت: بسیج با پند ها و رشادت های ائمه جمعه مسیر انقلابی خود را حفظ کرده است.
پودینه فرمانده سپاه سراوان در پایان با اشاره به رزمایش تخصصی بهداشت و درمان و افتتاح سه بیمارستان صحرایی در شهرستان های سراوان، جالق و سیرکان گفت: امسال وزارت بهداشت به صورت موئرتری در عرصه  بهداشت و درمان ورود پیدا خواهد کرد.
 
مولوی ساداتی امام جمعه اهل سنت شهرستان سراوان در این نشست با بیان اینکه کشورهایی که از بسیج الگو می گیرند، موفق خواهند شد، گفت: بسیج حضور فعالی در جامعه دارد.
وی با بیان اینکه بسیج شامل یک فرد و منصب خاصی نیست، افزود: موفقیت در اخلاص است.
امام جمعه اهل سنت سراوان با اشاره به فرمایشات امام راحل تصریح کرد: بهشتی، یک ملت است.
وی با بیان اینکه بسیج باید با اخلاص و توان خود در جامعه به مردم خدمت کند، اظهار داشت: کشور های ابر قدرت می دانند که نمی توانند با کشور ایران مقابله کنند.
مولوی ساداتی در پایان با اشاره به آیات قرآن کریم گفت: افرادی که مخلص هستند، بیشتر در معرض خطر هستند.
 
انتهای پیام/1675
 
 
چهارشنبه ۲۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 3853
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *