800
۰
معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان:

«شورای مباحث نظری کانون» منحل نشده است

معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان می‌گوید «شورای مباحث نظری کانون» منحل نشده است.
معاون
معاون
به گزارش شستون؛ به نقل از ایسنا، در شرایطی که تاخیر در حوزه نشر آثار نظری کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان از انحلال «شورای مباحث نظری کانون» در قریب به یک دهه اخیر خبر می‌دهد و همین مساله اختلالاتی را در  تولید وانتشارات کتاب‌های نظری کانون ایجاد کرده، معاون تولید کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان با رد این مساله، از اقدامات تازه‌اش برای رفع مشکلات نشر کتاب‌های نظری خبر داد.
مناف یحیی‌پور در این‌باره گفت: تعداد کمی کتاب نظری در انتشارات کانون منتشر می‌شده و نمی‌شود گفت «شورای مباحث نظری» کانون فعال نیست و یا در کار انتشار این قبیل کتاب‌ها اختلال ایجاد شده. البته  روند انتشار این قبیل کتاب‌ها صرفا کند شده است اما در فاصله این سال‌ها (۹۰ تا ۹۴) هم معمولا هر سال دو تا سه کتاب نظری منتشر شده است.

او در واکنش به این سوال که ظاهرا کار نشر آثار نظری کانون به تاخیر غیرقابل توجیهی رسیده است، اظهار کرد: درباره کتاب‌های مطرح‌شده در سال‌های گذشته باید عرض کنم که وضعیت این تعهدات از دو طرف قدری پیچیده شده و در حال آماده‌سازی کتاب‌های آماده برای انتشار هستیم و تا پایان فصل وضعیت بقیه کتاب‌ها را هم به امید خدا به نقطه روشنی می‌رسانیم.

یحیی‌پور با تاکید بر این‌که معاون تولید لزوما عضو «شورای مباحث نظری» نبوده و نیست به سابقه سکانداری خود در این جایگاه اشاره کرد و افزود: اولویت من  کارهای در دست اقدام بوده و هست. این شورا در مجموعه انتشارات کانون تعریف شده و مسئولیت آن مشخص است. اما از این پس شکل کار تغییر می‌کند و به جای عنوان شورا، از عنوان کارگروه استفاده می‌شود. این اقدامی است که تا پایان فصل جاری انجام خواهد شد. ولی تا آن زمان تلاش می‌کنیم وضعیت تعهدات سابق در این زمینه را کاملا مشخص کنیم.
انتهای پیام
شنبه ۱۰ مهر ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 2956
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *