800
۰
در جلسه تودیع و معارفه رئیس امور مالیاتی عنوان شد:

پرداخت مالیات نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی دارد

فرماندار سراوان گفت: پرداخت به موقع مالیات نقش مهمی در رفع مشکلات اقتصادی کشور دارد.
ghdsfg
ghdsfg
به گزارش شستون، جلسه تودیع و معارفه رئیس امور مالیاتی شهرستان سراوان با حضور درویش نارویی فرماندار سراوان و محمد سلیم امراء معاون مدیرکل امور مالیاتی استان و جمعی از مسئولین در دفتر فرمانداری شهرستان سراوان برگزار شد.
 
درویش نارویی فرماندار شهرستان سراوان در این جلسه نقش مالیات و اخذ آن را در دنیای امروز اساسی و حائز اهمیتی دانست و گفت: اخذ و پرداخت به موقع مالیات در درآمدهای کشور با توجه به مشکلات اقتصادی نقش مهمی دارد.
 
وی با بیان اینکه بخش قابل توجهی از مردم شهرستان سراوان از توانمندی خاصی در حوزه اقتصادی برخوردار هستند، افزود: مردم باید با سازوکارهای فرهنگی  به سمت پرداخت مالیات هدایت شوند.
 
فرماندار سراوان در پایان با اشاره به اینکه علما و افراد تأثیر گذار جامعه نقش مهمی در جهت بیان اهمیت مالیات دارند، تصریح کرد: برخی از مردم با عدم آگاهی از پرداخت مالیات روبرو هستند.
 
محمد سلیم امراء معاون مدیر کل امور مالیاتی استان نیز در این جلسه به نقش حائز اهمیت درآمدهای مالیاتی اشاره کرد و بیان داشت: درآمدهای مالیاتی از ثبات بیشتری برخورهستند.
 
امراء در پایان گفت: امیدواریم مدیر جدید اداره امور مالیاتی با عدالت مالیاتی و رعایت اخلاق و استفاده از ظرفیت مردم و علما بتواند در جهت اهداف سازمان گام بردارد.
 
در پایان از خدمات ارزشمند حمید بیگی رئیس سابق اداره امور مالیاتی قدردانی و ریگی نژاد بعنوان رئیس جدید اداره امور مالیاتی شهرستان سراوان منصوب شد.
 
انتهای پیام/1675
 
 
 
پنجشنبه ۲ دی ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۳۶
کد مطلب: 4523
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *