800
۰
چمران:

دو فوریت طرح کمیته حقیقت‌یاب به تصویب نرسید

رئیس شورای اسلامی شهر تهران گفت: به دلیل امضا نکردن اعضا در خصوص تشکیل کمیته حقیقت‌یاب، دو فوریت این طرح به تصویب نرسید.
چمران
چمران
به گزارش شستون، به نقل ازباشگاه خبرنگاران جوان؛ مهدی چمران رئیس شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و بیست و پنجمین جلسه علنی شورای شهر تهران که امروز(سه‌شنبه) برگزار شد، ضمن قدردانی از زحمات مردم قدرشناس در مراسم تشییع پیکیر آتش‌نشانان پلاسکو اظهار داشت: با این اتفاق مردم حماسه دیگری در کشور خلق کردند که این موضوع جای قدردانی دارد.
 
 
وی از مردم قدرشناس درخواست کرد تا مردم 13 بهمن ماه در مراسم یادبود شهدای آتش‌نشان شرکت کنند.
 
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به تشکیل کمیته حقیقت‌یاب در خصوص حادثه پلاسکو تصریح کرد: یک کمیته دیگر مشغول بررسی این موضوع هستند.
 
 
چمران اضافه کرد: دو فوریت طرح کمیته حقیقت‌یاب به دلیل امضای 14 عضو نتوانست در صحن شورا به تصویب برسد، به همین دلیل تنها یک فوریت آن به تصویب خواهد رسید.
 
 
وی تأکید کرد: بدون شک امضا نکردن دو فوریت این طرح نشان می‌دهد که اعضا مخالفت خود را برای ایجاد کمیته حقیقت‌یاب و دو فوریت آن نشان دادند.
 
 
رئیس شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به برخی موارد مطرح شده مبنی بر اینکه اعضای شورای شهر در خصوص حادثه پلاسکو در خواب به سر می‌برند، گفت: این موضوع صحت ندارد، چراکه عده‌ای از اعضای شورای شهر در زمان وقوع حادثه در محل حضور داشتند.
 
 
چمران با بیان اینکه مطرح کردن برخی از موضوعات غلط در بین مردم صحیح نیست، افزود: بدون تردید نباید موضوعاتی که واقعیت ندارند را برای مردم بازگو کنیم و ذهن آن‌ها را به هم بریزیم.
 
 
انتهای پیام /
سه شنبه ۱۲ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۶:۵۷
کد مطلب: 5190
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *