800
۰
امام جمعه موقت شهرستان سراوان:

هدف تروریست ها اقدام علیه جمهوریت و اسلامیت ایران است/ آمریکا داعشی دیگر برای امت های آزادی ها در جهان

امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: هدف ترورست ها اقدام علیه جمهوریت و اسلامیت ایران اسلامی است که پاسداران غیور کشور نقشه های آنان را خنثی کردند.
ن
ن
به گزارش شستون، حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور امام جمعه موقت شهرستان سراوان در جمع نمازگرران جمعه، واقعه تروریستی و حمله به حرم مطهر امام راحل و مجلس شورای اسلامی را محکوم کرد و گفت: برای تحلیل و بررسی این موضوع و برای به دست آوردن سررشته ها، عوامل و مسببین این حادثه با مشکل روبه نیستم.
وی با اشاره به اینکه همگان می دانند که ایران دشمن اصلی و ایدوئلوژیک صلفیت و وهابیت است، افزود: افرادی که به سرکردگی آمریکا در صدد شکست ایران اسلامی درآمدند، اسرائیل و آل سعود، آل خلیفه و سایر آل های منفور منطقه هستند.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با اشاره به اینکه بهترین افراد جهت مقابله با امت های اسلامی، افراد داخلی است، خاطر نشان کرد: در کلیه جنگ هایی که آمریکا و سایر استکبار در دنیا راه اندازی کرده اند، چه کسی مبارزه کرده است؟ نیروی داخلی و یا نیروی آمریکایی؟
حجت الاسلام و المسلمین عزیزپور بهترین مزدور و عامل دستورات برای مقابله با ایران اسلامی را کژ اندیشان، متحجرین، وهابیت منطقه عنوان کرد چرا که از شیعه و ایران اسلامی به دلیل متحم شدن شکت های زیاد، کینه دارند.

هدف تروریست ها جمهورست و اسلامیت ایران اسلامی است
وی با اشاره به اینکه حادثه تروریستی به حرم مطهر امام (ره) و مجلس را به دو صورت می توان تحلیل کرد، گفت: اقدام علیه اسلامیت جمهوری اسلامی ایران با حمله به حرم مطهر امام راحل که نماد اسلام، معنویت و نماد دین اسلام در ایران است و حمله به مجلس شورای اسلامی هم مبارزه با جمهوریت ایران است،هدف ترورست ها و دشمنان اسران اسلامی است.
امام جمعه موقت شهرستان سراوان با توجه به اینکه مجلس شورای اسلامی دارای جایگاه اساسی و کلیدی در نظام مقدس اسلامی است، اضافه کرد: تروریست ها می توانستند این اقدام را با هزینه کمتر و با تلفات بیشتر در مکان های دیگر انجام دهند، اما تجاوز به صحن علنی مجلس، کشتن و به گروگان گرفتن نمایندگان و تهیه و انتشار فیلم از این اتفاق در صحنه بین هدف آنان بود که این نقشه با کمک امداد های غیبی خداوند و دلاورمردان پاسدارخنثی شد.

پاسداران جاو نفوذ ترورست ها ارا به صحن علنی مجلس گرفتند
حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور ادامه داد: همان پاسدارانی که در قبل از این اتفاق  مورد هجمه، تمسخر و تبلیغات منفی بودند، انقلاب را از یک اتفاق ناگوار نجات دادند  و جان خود را در طبق اخلاص قرار دادند و با رشادت و جان فشانی، مقابل نفوذ تروریست های تکفیری را در صحن علنی مجلس گرفتند.
وی  هدف سازمان های اطلاعاتی آمریکا را که از آستین داعش بیرون آمده اند، را بر هم زدن امنیت داخلی جمهوری اسلامی ایران به عنوان و هدف کوتاه مدت آنان برشمرد و تصریح کرد: به امید خداوند متعال هدف های بلند مدت دشمنان که ایجاد اغتشاش و مبارزه با ایران در صحنه بین المل است به مانند این اتفاق با شکست مواجه شود.

تحریم سپاه پاسداران و قدس نشان از خصومت ثنای آمریکا دارد
امام جمعه موقت شهرستان سراوان گفت: متاسفانه زمانیکه مجلس شورای اسلامی و منتخبین مردم در حال مقابله با تروریست بودند، اتفاق نادر دیگری که نشان از خصومت و دشمنی آمریکا با ملت شریف ایران دارد در ثنای آمریکا صورت گرفت که تحریم علیه سپاه پاسداران و نیروهای جان برکف قدس را تصویب کردند.
حجت الاسلام و المسلمین عزیز پور با اشاره به اینکه ما با دو داعش در صحنه داخلی و خارجی مواجه هستیم، ادامه داد: داعش دیگری آمریکا است که خود داعشی بزرگ و تهدیدی جدی برای امت های آزادی خواه در صحنه بین املل است.
 
 
انتهای پیام/1319
 
 
جمعه ۱۹ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۳
کد مطلب: 7222
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *