800
۰

روزشماری برای برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی استان/ ناشران فراخوان داده شدند

معاون فرهنگي ومطبوعاتي اداره كل فرهنگ وارشاد اسلامي سيستان وبلوچستان گفت: بيستمين نمايشگاه کتاب استان از 5 اسفندماه در زاهدان آغاز بکار خواهد کرد.
روزشماری برای برگزاری بزرگترین رویداد فرهنگی استان/ ناشران فراخوان داده شدند
به گزارش شستون؛ مرتضي سلطاني نژاد در گفتگو با عصرهامون اظهار کرد: نمایشگاه کتاب استان که به عنوان بزرگترین رویداد فرهنگی از آن یاد می شود سال گذشته در قالب ۲۴۳ غرفه در محل دائمی نمایشگاه‌های بین المللی زاهدان برگزار شد که امسال نیز طبق زمان بندی انجام شده از 5 اسفندماه کار خود را آغاز می کند.

وی افزود: ثبت نام از ناشران برای شرکت در این نمایشگاه آغاز شده و تا 20 بهمن ماه نیز ادامه دارد که در این بخش نیز سال گذشته با استقبال بسیار خوبی از طرف ناشران روبرو بودیم که در نهایت حدود 419 ناشر و نمایندگی نشر از سراسر کشور آثار خود را در قالب 51 هزار و 652 عنوان کتاب ارائه کردند.

به گفته سلطانی نژاد؛ قرار است در این نمایشگاه کتاب سال سیستان وبلوچستان نیز توسط داوران انتخاب شود که این عنوان سال گذشته به کتاب فرهنگ بلوچی-فارسی اختصاص یافت.

وی تصریح کرد: اجراهای فرهنگی "هر شب یک شهرستان" نیز جزو دیگر برنامه های پیش بینی شده برای نمایشگاه کتاب است در طول یک هفته مدت برگزاری آن اجرایی می شود.

وی ادامه داد: همچنین در این مدت مراسم رونمایی از کتاب، توزیع بن های تخفیف و جلسات نقد و بررسی نیز انجام می شود.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۴ بهمن ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 13417
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *