800
۰

عمل غیراخلاقی پرستار در خانه بیمار آلزایمری! + فیلم

پرستار خانگی که دست به عملی غیراخلاقی در خانه یک بیمار آلزایمری می زد سرانجام به دام افتاد.
عمل غیراخلاقی پرستار در خانه بیمار آلزایمری! + فیلم
به گزارش شستون؛ به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، یک پرستار خانگی که دست به عملی غیراخلاقی در خانه یک بیمار مبتلا به آلزایمر می زد توسط پلیس بازداشت شد. " سوفی رتالیک " اقدام به دزدیدن پول های یک بیمار 83 ساله با نام " اویس" از کیف پول و همچنین کیف دستی او می کرد.

در ویدئویی که توسط دوربین مدار بسته تهیه شده است این زن جوان را در حال سرقت پول های این بیمار آلزایمری نشان می دهد. در این ویدئو مشاهده می شود این زن پس از حضور در خانه این بیمار آلزایمری اقدام به برداشتن پول های بیمار از داخل کیف دستی او می کند. سوفی در دو مورد در اواخر سال پیش و همچنین ماه می امسال اقدام به سرقت پول از خانه این بیمار کرده بود.

پس از آنکه خانواده این بیمار به مفقود شدن پول ها مشکوک شدند اقدام به نصب دوربین مدار بسته در این خانه در منطقه "کورنوال" انگلیس کرده بودند. بنا به گزارش Cornwall Live این زن که مادر دو بچه است به اتهام سرقت روز دوشنبه در دادگاه حاضر شد. یکی از وابستگان بیمار به قاضی گفت که برای دفعات مختلف ما شاهد مفقود شدن پول در خانه بیمار بودیم. ما ابتدا به رتالیک مشکوک شدیم و با بررسی سوابق او متوجه شدیم پیشتر به عنوان پرستار درخواست کار داده است. یکبار او در حالی که کیف دستی اویس را باز کرد و پول های داخل آن را برداشت دیده شد. سپس یکبار دیگر این اتفاق در ماه می تکرار و در ویدئویی که ضبط شد این زن در حالی که دستش را در داخل کیف کرده بود پول ها را از آن خارج کرد.

گفتنی است؛ در پایان دادگاه این زن به 3 ماه حبس تعزیری، انجام 80 ساعت کار بدون مزد، پرداخت 250 یورو به خانواده قربانی به عنوان غرامت، همچنین بازگرداندن 110 یورو به خانواده قربانی و پرداخت 85 یورو به دادگاه محکوم شد.

00:0001:27
کد ویدیو دانلود
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۴ آبان ۱۳۹۷ ساعت ۱۲:۱۹
کد مطلب: 12446
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *