800
۰
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق:

سخنان احمقانه رئیس جمهور آمریکا با هدف تشویش افکار عمومی است/ ایران با تهدید و تحریم از موضع خود کوتاه نخواهد آمد

امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق گفت: سخنان سخیف، نسنجیده و احمقانه رئیس جمهور آمریکا و فرانسوی ها که علیه نظام مقدس ایران انجام داده اند ، تنها با هدفت تشویش افکار عمومی بوده است.
سخنان احمقانه رئیس جمهور آمریکا با هدف تشویش افکار عمومی است/ ایران با تهدید و تحریم از موضع خود کوتاه نخواهد آمد
مولوی مجیب الرحمن رئیسی در گفت و گو با شستون اظهار کرد: کفار و مستکبرین با اسلام خصومت دارند و قلوب آنها آغشته از زهد است و بر این اساس از هر فرصتی برای ضربه زدن به مسلمین استفاده می کنند.
وی افزود: سخنان سخیف، نسنجیده و احمقانه رئیس جمهور آمریکا و فرانسوی ها که علیه نظام مقدس ایران انجام داده اند، تنها با هدف تشویش افکار عمومی بوده است.
امام جمعه موقت اهل سنت شهر جالق اضافه کرد: اتهاماتی که آمریکایی علیه ایران مطرح می کند تا همه کشورها ضد ایران شود، واهی و بی پایه و اساس است.
مولوی رئیسی با بیان اینکه دفاع از مردم مظلوم وظیفه اسلامی و دینی ما است، گفت: با تهدید، تحریم و تصمیمات اعمال شده آمریکایی ها، ایران اسلامی هیچ‌گاه از موضع خود جهت کمک به مردم مستضعف مسلمان و غیر مسلمان به اندازه سر سوزن هم کوتاه نخواهد آمد و ایران اسلامی هیچ‌گونه ترسی از کفار ندارد.
وی خاطر نشان کرد: آمریکا قصد دارد افکار عمومی را علیه ایران بشوراند تا بتواند از موضع و موقعیت اسرائیل و یهود حفاظت کند.
انتهای پیام/الف.د
چهارشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۶ ساعت ۰۸:۲۳
کد مطلب: 10286
مرجع : شستون
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *