800
۰
در گفت و گو با قهرمان وزنه برداری جهان مطرح شد؛

۴۳ سال بالندگی در میادین ورزشی جهان به برکت انقلاب/ورزش؛ دستاوردی که ایران را در جهان، پرآوازه کرد

اسحاق نارویی گفت: پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران دستاوردهای زیاد و پر اهمیتی برای ملت ایران به ارمغان آورده که ۴۳ درخشش در میادین بزرگ ورزشی جهان از جمله این دستاوردهاست.
۴۳ سال بالندگی در میادین ورزشی جهان به برکت انقلاب/ورزش؛ دستاوردی که ایران را در جهان، پرآوازه کرد
به گزارش شستون؛ اسحاق نارویی، قهرمان وزنه برداری جهان، در گفت و گو با عصرهامون بیان کرد: پس از پیروزی انقلاب اسلامی ایران در حوزه‌های مختلف شاهد رشد چشمگیری هستیم که حوزه ورزش نیز از این قائده مستثنی نبوده و ورزشکاران ایرانی زیر چتر نظام جمهوری اسلامی در عرصه‌های آسیایی، جهانی، المپیک و پارالمپیک همیشه خوش درخشیده اند و حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

وی از ورزش به عنوان دستاوردی یاد کرد که ایران را در جهان، پرآوازه کرده است و ادامه داد: توسعه و تعمیم ورزش همگانی، ارتقای ورزش قهرمانی و درخشش ورزشکاران در عرصه های مختلف، توسعه و تقویت ورزش بانوان، افزایش چشمگیر اماکن ورزشی به ویژه برای بانوان در راستای ارتقای سلامت جامعه و توسعه ورزش همگانی تنها بخشی از اقدام هایی است که در حوزه ورزش پس از انقلاب رقم خورده است.

نارویی اظهار کرد: مشارکت روستاییان در حوزه ورزش، توسعه و تجهیز خانه‌های ورزش روستایی، برپایی جشنواره های ورزشی برای عشایر، حمایت از ورزشکاران معلول، نابینا و ناشنوا و ساماندهی آن ها در قالب هیئت های ورزشی و به نمایش گذاشتن منش و اخلاق پهلوانی با تاسی از شهدا از دیگر دستاوردهای انقلاب اسلامی در این بخش است.

وی اضافه کرد: اما ثمرات انقلاب اسلامی فقط در حوزه ورزش خلاصه نمی شود، بلکه ایران بزرگ در عرصه های علمی، انرژی هسته ای، اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و در واقع باید گفت در همه بخش ها پیشرفت چشمگیری را در طول ۴۳ سالی که از پیروزی انقلاب می گذرد، شاهد بوده و وضعیت فعلی کشور با ۴ دهه قبل و حتی با دیگر کشورها قابل قیاس نیست.

انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۴ بهمن ۱۴۰۰ ساعت ۰۹:۴۷
کد مطلب: 24640
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *