800
۰
مدیر‌کل‌تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان خبر داد:

کاروان "تجلیل از پرچم‌داران و پیش‌گامان وحدت" به پایتخت وحدت اسلامی می‌آید

مدیرکل تبلیغات‌اسلامی سیستان‌وبلوچستان، گفت: مدیران‌کل تبلیغات‌اسلامی استان‌های تلفیقی در قالب کاروان تجلیل از پرچم‌داران و پیش‌گامان وحدت،به زاهدان سفر خواهند کرد.
کاروان "تجلیل از پرچم‌داران و پیش‌گامان وحدت" به پایتخت وحدت اسلامی می‌آید
حجت‌الاسلام‌والمسلمین منصور‌باقر‌بیک‌تبریزی در گفت‌وگو با شستون بیان کرد: هشت تن از مدیران‌کل تبلیغات‌اسلامی استان‌های تلفیقی کشور در قالب کاروان "تجلیل از پرچم‌داران و پیش‌گامان وحدت" به زاهدان که بنا به فرموده مقام معظم رهبری پایتخت وحدت‌اسلامی است، سفر خواهند کرد.

وی ادامه‌ داد: دیدار با نماینده‌ ولی‌ فقیه در سیستان‌ و بلوچستان و مسئولین‌ کشوری‌ و‌ لشکری، دیدار با اقشار مختلف مردم شیعه‌ و سنی و سخنرانی در جمع نمازگزاران، بازدید از آثار تاریخی استان، مصاحبه رادیویی‌ و تلویزیونی، دیدار با مسئولین تشکل‌های مردمی و فعالین فرهنگی و غیره، از جمله برنامه‌های این کاروان در طی ۳ روز حضور در این خطه پهناور خواهد بود.

دبیر قرارگاه فرهنگی استان ضمن اشاره به این‌که، باید شکوه و زیبایی فرهنگ مردم استان سیستان‌وبلوچستان را بیش از پیش برای همگان تشریح کرد، گفت: هدف اصلی این سفر،تجلیل از مردم صبور و خون گرم استان و زندگی سراسر وحدت‌وهم‌دلی آنها در اوج تنوع مذهب و قومیت و تبیین نقش کلیدی آنان در بالابردن پرچم وحدت و هم‌دلی مسلمین و حرکت به سمت تمدن نوین اسلامی است.

انتهای پیام/
دوشنبه ۲ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۰۸:۴۳
کد مطلب: 24832
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *