800
۰
رئیس مرکز بهداشت زاهدان خبر داد:

استمرار فعالیت تیم های سیار واکسیناسیون کووید در دومین هفته متوالی/ واکسیناسیون نوبت سوم کرونا در زاهدان مطلوب نیست

سید محمود فاطمی از استمرار فعالیت تیم های سیار واکسیناسیون کووید مرکز بهداشت زاهدان برای دومین هفته متوالی در این شهرستان خبر داد.
استمرار فعالیت تیم های سیار واکسیناسیون کووید در دومین هفته متوالی/ واکسیناسیون نوبت سوم کرونا در زاهدان مطلوب نیست
به گزارش شستون؛ سید محمود فاطمی؛ رئیس مرکز بهداشت زاهدان در گفت و گو با خبرنگار زاهدنیوز بیان کرد: بر مبنای آمار بدست آمده و تحلیل داده ها وضعیت واکسیناسیون نوبت سوم کرونا در زاهدان در حد مطلوب نمی باشد.

وی افزود: بر اساس مصوبات ستاد کرونای استان و پیگیری و مشارکت فرمانداری شهرستان زاهدان و به منظور بهبود شاخص واکسیناسیون و تشویق مردم جهت تکمیل نوبتهای آن، دستگاه های متولی و در راس آنها مجموعه بهداشتی شهرستان علاوه بر انجام واکسیناسیون در محل های از پیش تعیین شده؛ «تیم های سیار» را به نقاط مختلف شهر اعزام کرده است.

رئیس مرکز بهداشت زاهدان تصریح کرد: از دوم اسفندماه تاکنون شاهد حضور این تیم ها در قالب ۲۷ ماموریت در مناطق پرتردد و نیز ادارات، کارخانه ها، کارگاه ها و نمایشگاه صنعت معدن بودیم.

وی ادامه داد: با توجه به اقبال کمتر مردم در مناطق حاشیه ای، این طرح با افزایش تعداد تیم ها به 10 تیم در هفته جاری نیز ادامه یابد.

فاطمی خاطرنشان کرد: از همشهریان گرامی درخواست می کنیم با رفتار مسئولانه نسبت به انجام و تکمیل نوبتهای واکسیناسیون خود و اطرافیان، از عواقب احتمالی در هفته ها و ماههای آتی و افزایش بستری ها و مرگ و میر ناشی از این بیماری در زاهدان جلوگیری کنند.


انتهای پیام/
دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ ساعت ۱۲:۱۵
کد مطلب: 24898
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *