800
۰
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان وبلوچستان؛

صدور بالغ بر 60 مجوز تاسیس آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در سیستان وبلوچستان

جلیل شهریاری از صدور 60پروانه تاسیس آموزشگاه های آزاد درسال 1400 خبر داد .
صدور بالغ بر 60 مجوز تاسیس آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در سیستان وبلوچستان
به گزارش شستون؛ جلیل شهریاری  مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای استان سیستان وبلوچستان در گفت و گو با عصرهامون، گفت: در راستای توسعه و ترویج فرهنگ مهارت آموزی و شرایط ایجاد اشتغال مولد در جامعه طی سال گذشته، مجوز تاسیس60 آموزشگاه آزاد دراستان صادرشده است.

وی با اشاره به نقش چشمگیر آموزشگاه های آزاد بر توسعه فراگیر مهارت، افزود: مجوزهای صادر شده و در دست اقدام در رشته هایی مانند مراقبت و زیبایی، فناوری اطلاعات  ، صنایع غذائی ، صنایع پوشاک،کشاورزی  است.

مدیرکل اموزش فنی و حرفه ای استان، خاطرنشان کرد: به دنبال دستور وزیر تعاون،کار و رفاه اجتماعی و رییس سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور برای صدور مجوز آموزشگاه های آزاد مهارتی برای واجدان شرایط طی سه روز، راه برای توسعه آموزشگاه ها از سوی بخش خصوصی هموار شده است.

شهریاری بیان کرد: توسعه آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه‌ای مطابق با طرح های کسب و کار بومی و محلی و با تنوعی از حرفه های آموزشی به خصوص حرفه کشاورزی ،پرورش آبزیان و تعمیرات موبایل  از ضروریات امروز بازار اشتغال استان است.

وی تصریح کرد: لازم است متقاضیان راه‌اندازی آموزشگاه آزاد با مطالعه قبلی امکان سنجی و داشتن طرح کسب وکار و تحقیقات بازار و تجربه آموزشی وارد این عرصه شوند تا بتوانند در فضای رقابتی سالم به موفقیت دست یابند و پایداری فعالیت آموزشی خود را تضمین کنند.

وی در پایان گفت: متقاضیان می توانند با مراجعه به مراکز آموزش فنی و حرفه ای استان یا ورود به سایت این اداره کل به آدرس (www.sbtvto.ir)    مراجعه و از شرایط ثبت نام و مراحل تاسیس اطلاعات کافی بدست آورند.

انتهای پیام/
سه شنبه ۱۶ فروردين ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۰۶
کد مطلب: 25118
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *